Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

domingo, 11 de enero de 2009

FOTOS ACTUALS DE MOMENTS MOLT FELIÇOS

EL MEU FILL JORDI I LA SEVA FILLA, LA LUCIA
ELS MEUS FILLS JORDI I ALBERT, EL DIA DE FI D´ANY

LA NIT DE FI D´ANY A CASA DELS PARES DE LA SONIA


LA NENA AMB MI, AL COSTAT EL GABRIEL I EL NOSTRE FILL ALBERT



LA NENA I JO, EL DIA DE REIS




LA SONIA( MARE DELA LUCIA) A MA DRETA, LA LUCIA, I JO





FA UNA SEMANA, LA MEVA NETA I JO, DIBUIXANT, EN EL EXPO JOVE DE VALENCIA


Bon diumenge:


Son les 11,10 del matí.


Aci a Valencia fa un fred(frio) que pela, però ha sortit el sol.


Feia anys que l´hivern (invierno), no hera tan gelat(helado).


I ara estic sentada escribint aquesta entrada.


Tinc l´ordenador amb una taula(mesa), al costat de la finestra(ventana), i puc veure els arbres.


Ara fa una estona, que el meu fill Jordi m´ha enviat unes fotos actuals. son instantaneas de moments feliços.


Aquets moments que no valen diners, però que omplen (llenan) el cor(corazón).


Moments familiars, amb la nena.La nostra Lucia.


Que bonics són els nens/as!!!


Ahir parlava amb un noi (chico) de 38 anys, que amb deia:-Yo no quiero tener hijos, porque no vale la pena traerlos a este mundo.


Jo li vareig contestar. -En este mundo hay también gente buena.Lo que pasa que esta sociedad se ha hecho tan materialista que valoramos más le tener que el ser.


Jo recordo quand va neixa el meu fill gran, rentaba (lavaba) a mà(mano) els panyals( pañales).I ara tot es de tirar.


La vida es molt més cómoda. El que passa que nosaltres mateixos, ens creem el estrés.


Aci a Espanya, a baixat molt la natalitat i molts dels naixements son de fills de mares inmigrants.


Que seria, un món sense criaturas?.


El que passa que s´han d´educar, ens un valors de respeta i amor.


Desitjo com sempre molta PAU, AMOR, ARMONIA, per tota la TERRA i L´UNIVERS.


Desde Valencia, amb carinyo.Montserrat Llagostera Vilaró














2 comentarios:

  1. Cuánta verdad en lo que escribes. Esa niña, qué belleza.
    El futuro es de ellos, como no querer traerlos al mundo. Para los que tienen hijos, es lo mejor que les pudo pasar en esta vida.
    Se ve que el fin de año lo han pasado de maravilla, con mucha alegría. Un abrazo Montserrat.

    ResponderEliminar
  2. Que fotos más bonitas, es maravilloso tener toda la familia cerca, o mejor muy cerca, disfruta de ellos, es la mejor droga del mundo del cariño por aquellos que son nuestros. Un abrazo y un beso para Lluçia Higorca

    ResponderEliminar