Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

miércoles, 10 de diciembre de 2008

FOTOS DE LA MEVA NETA A BREDA ( A ON ES RODA LA SERIE DE T.V.3 VENTDELPLA) I ALGUNES FETES A ALTRES LLOCHS

EL MEU FILL JORDI, AMB LA LUCIA
EL MONESTIR DE BREDA




PRECIOSA LUCIA, AQUEST ESTIU A PALMA DE MALLORCA



LA LUCIA PASSEJAN PER BREDA




LA MEVA NETA LUCIA, PEGANT-LI AL TIO AQUEST ANY A LA FIRA DE SANTA LLUCIA, A LA PLAÇA DE LA CATEDRAL DE BARCELONA .





BREDA, A MA ESQUERRA LA MEVA CUNYADA, I LA SONIA, LA NENA DORM.






Bon día: Avui poso unes fotografies de la meva neta a BREDA.







Aquest fi de semana passat, el meu fill Jordi,la Sonia, i la meva neta Lucia, varen anar a Barcelona, a passar uns días amb el meu germà i cunyada, que son padrins del Jordi.I un dels díes, van fer una excurssiò a BREDA.







Ahir el meu fill amb va passar les fotografies, que a mi m´hen fet molta il-lusiò.







Jo desde Valencia, ja dic que tinc sort de poguer veure la T.V. 3, segueixo la serie VENTDELPLA, que està rodada a BREDA, un poblet situat al peu del Montseny.







I jo sóc molt feliç, quand veig els meus fills feliços i el sonriure inocent de la meva neta.







Adeu-siau.Desde Valencia.PAU, AMOR ,ARMONIA, desitjo per tothom.Montserrat Llagostera Vilaró














No hay comentarios:

Publicar un comentario