Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

domingo, 14 de diciembre de 2008

BELLA, UNA PEL-LICULA PLENA DE BONS SENTIMENTS




EDUARDO VERASTEGUI, PROTAGONISTA DE LA PEL-LICULA BELLA


Bon diumenge: Avui parlaré d´una pel-licula, que varen estrenar fa poc i que jo vareig veure fa uns díes.




Es tracta de la pel-licula BELLA, protagonitzada per l´actor EDUARDO VERASTEGUI.


Es una pel-licula, que jo trovo exel-lent. Desde el principi fins al final, es un cant a l´AMISTAD, A LA FAMILIA, I SOBRETOT A LA VIDA.


Vaig sortir maravellada i les llágrimes fluien dels meus ulls d´emociò.


Els actors són sudamericans i mejicans.


Quin trevall, més bò que fan tots plegats.




I comque la Societat d´avui es tan influenciable, trovo que haurien de fer més pel-licules d´aquestes, per despertar bons sentiments.




L´EDUARDO VERASTEGUI, ademès de tenir un fisic agradable.Per les coses que he llegit d´ell, demostra ser una molt bona persona i per mi això te més valor que el fisic.




Bé acavo per avui.Ara m´en vaig a la cuina a preparar uns bons canelons, perque venen a dinar el meu fill Jordi, la dona i la neta.




PAU, AMOR, ARMONIA. Desde Valencia, vos desitjo amb carinyo.Montserrat Llagostera Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario