Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

miércoles, 12 de noviembre de 2008

PRECIOSA VALENCIA

FOTO DE L´OCEANOGRAFIC, SITUAT A LA CIUTAT DE LAS ARTS I LES CIENCIAS DE VALENCIA


Hola: Són la 1,45 del migidia.Avui estic sola a casa.


Fa un día preciós, i el sol il-lumina els carrers.


Jo he estat tot el matí fora de casa De tan en tan, m´agrada pasejar tota sola., perque vaig al meu pas , reflexiono i disfruto de puguer anar a la meva "bola". Sóc bastan independen.


I pasejar per Valencia, sense presas es gratifican.


La veritat es que cada día l´estan posan més guapa.


I es que no li falta de rés.


La seva horta, les seves platjas. I ara tan moderna, amb el oceanogràfic i el Parc Biològic.


I tan acollidora com és aquesta terra.


Jo sóc catalana, no he deixat mai de ser-ho. Però a Valencia tambè la considero la meva terra.


Qui li havia de dir en el meu pare quand ell hi va pasar la Guerra., que la seva filla hi anaria a viure.


I un dels seus nets i bisneta serian valencians.


Les persones que creuen en les energies, potser amb dirien que va ser aquella bosseta amb terra valenciana, que s´en va emportar a Barcelona i el vers que va escriure ell:


TERRES DE VALENCIA,


TERRES DE BONDAD,


TERRES DE CLEMENCIA,


FETES CARITAT.


Aquest vers ja l´he posat en una altre página del meu blog, pero m´agrada tan que no hem fa res repetirlo.


Doncs beneida siguis dolça Terra Valenciana i la Mare de Dèu dels Desamparats.


Desde aquesta preciosa terra.Vos desitjo amb carinyo.PAU, AMOR I ARMONIA.Montserrat Llagostera Vilaró






1 comentario:

  1. Te has ido de una tierra preciosa a otra que es la de las flores, bueno y otras cosas, me gusta Valencia, pero añoro un poco a mi Barcelona ¿Tú no?
    Quiero añadir tu blog a mi lista y me es imposible, lo intento de nuevo. Un abrazo.
    Higorca

    ResponderEliminar