Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

miércoles, 19 de noviembre de 2008

GRACIES AQUEST BLOG, I A L ´APARTAT BUSCAN A PERSONES IMPORTANS DEL MEU PASSAT, M´HE COMUNICAT AMB LES MEVES COSINES

A PRIMERA FILA LES TIAS PEPETA I LLUISA, I JO. A DARRERA EL TIET JOAN LLAGOSTERA I LA TIETA ENRIQUETA. EL DIA DEL CASAMENT DEL MEU GERMA
ELTIET JOQUIM LLAGOSTERA, LA ROSA MARIA AL MIG, I LA TIETA ROSA, EL DIA DEL BATEIG DEL MEU FILL JORDI


EL GABRIEL I JO PARTIN DEL PASTEL DEL DIA DEL BATEIG DEL NOSTRE FILL JORDI


EL MEU GERMA, JO, I ELS MEUS PARES, EN EL CONVIT DE LAPRIMERA COMUNIO DE LA MEVA COSINA MARIA DELS ANGELS



Bon día: Gràcies a aquest sencill blog, ahir amb va telefonar una cosina que feia molts anys que no sabia rés d ´ella.




La meva cosina Rosa Maria Llagostera.




Ella es filla d ´un cosi germà del meu pare. El tiet Joaquim




I avui amb posaré en contacte, amb la Maria dels Angels, filla del germà del tiet Joaquim. El tiet Joan Llagostera.




Jo considero molt importan de tan en tan poguer parlar i sapiguer de les persones i familiars que han sigut importans en el meu passat.




Perque ellas formen part dels meus origens. De la meva identitat.




Quan els records sòn bonics, jo trovo que es un regal portarlos el present.Ja se que hi a persones que no están d´acord. Però, jo sòc rebel. I encare que visc amb els peus a terra i en el present de cada día. Alguna estoneta al día respirar fons.I recordar l´infantesa per mi es gratifican.




El meu pare, m´explicava moltes coses de quan ell era petit. De quan vivie el Clot i dels seus estimats cosins Joan i Joaquim. I del pare d´ells germà del meu avi Celestino, que a la vegada era el seu padrí i poseriormen va ser el del meu germà.




Jo no el vareig arrivar a coneixer.Però si a la seva senyora.La tia Pepeta. A la que amb vareig estimar moltíssim.




El venir a viure a Valencia, i amb la vida tan estressan que portem tots. Es perd molt el contacte amb les persones.




L´Internet si es fa servir amb seny.Es un gran invent.I molt cultural.




Però el que dic jo ferlo servir amb seny.




I amb aquesta al-legria, d´haver-me posat en contacte amb la meva cosina, acavo desitjan desde Valencia PAU I BE, per tothom. Montserrat Llagostera Vilaró




1 comentario:

  1. Mi querida amiga:
    Que maravilloso tener tantas imágenes tanto en fotografías como en la mente y alma de uno, cuantos recuerdos maravillosos. Te quiero on el alma, en verdad sos un ser especial y siempre, pero siempre te llevo en el corazón y en mis pensamientos.
    Gracias por este tremendo y maravilloso espacio

    ResponderEliminar