EL MEU PESSEBRE 2017

EL MEU PESSEBRE 2017

MES DE DICIEMBRE

MES DE DICIEMBRE

ME ACOMPAÑAN

martes, 18 de noviembre de 2008

ELS NOSTRES MONSTRUITOS

ELS NOSTRES TRES MONSTRUITOS, EL NADAL DE L´ANY 1985
L´ESTIU DEL´ANY 1985 A SIETE AGUAS. ELS TRES FILLS I JO AL MIG

Hola, Bon día: He trobat la foto dels nostres tres monstruitos.
Quina época més bonica.Tenian aleshores,15, 11 i mig i 3 anys.
Era el primer any que viviem el pis qu´ estem ara.I per Nadal els vàrem fotografiar a tots tres amb aquets caretos.

Aleshores jo era com una gallina lloca. Encare anavem a tot arreu junts. I devagadas amb posava histérica.I era normal, perque amb tres xicots a casa. De vegades i havia molt de jaleo.I a mi que m´agrada bastan el silenci.Ai Monserrat a on t´havies ficat¡¡¡.Però tambè hi havia molta al-legria.

La veritat es que es barallaven com a xinos.Desprès el meu fill gran es Cinturò Negre i Professor de Tai-Xi.

La veritat es que quand s´acavabem les vacances de l´escola jo deia:Que bè ara començan les meves vacances.

I els meus pares qu´els anyoravan tan.Quan passaven una temporada amb nosaltres, s´entornavan cap a Barcelona vacunats dels nois ja, ja.-Nena, amb deian vos anyorem molt.Però ara ja estem vacunats per una temporada.
I es que els meus monstruitos devegades es passaven una mica.eran com en Pinxo i en Panxo.

Per cert no el sabeu aques dit?:

EN PINXO, VA DIR A EN PANXO,

VOLS QUE ET PUNXI AMB UN PUNXÓ

I EN PANXO VA DIR EN EN PINXO,

PINXO PUNXAM,

PERO A LA PANXA NO

Bè doncs ells eren uns pinxos.Però en fi i al cap els meus pinxos.

Si sapiguesiu el feliç que sóc quan ens reunim tots¡¡¡

Ara a casa hi a un nou pinxo, en Pipo, el gatet, que no para d´anar a devant i darrera i si no li fem cas. S´ens enfila i mossega, flujet,i jo li dic tu no ets un gat ets un gosset.

I la dolça Lucia, la neteta.Quan truca per teléfono pregunta:¿ Yaya y el Pipo, como está el Pipo?.I ahir el meu marit, va dir:Mirala amb contes de preguntar per el iaio, pregunta per el gat.

Però desprès va parlà amb ell i el Gabriel tot content.

I amb aquesta al-legria de records.Vos desitjo com sempre amb carinyo PAU, AMOR, SALUT I ARMONIA. Desde Valencia Montserrat Llagostera Vilaró

1 comentario:

  1. jajajaj, que buenas máscaras señora, la verdad que son monstruitos:)

    ResponderEliminar