Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

domingo, 23 de noviembre de 2008

DOS FOTOGRAFIAS COLOR SEPIA DEL A NY 1931

EL REVERS DE LAS FOTOGRAFIAS, CONFIRMA LA DATA, EL MES DE JULIOL DEL ANY 1931


LA MEVA MARE, AMB EL VESTIT BLANC, TAN GUAPA ELLA.TENIA 20 ANYS. FOTOGRAFIA FETA A L´HOSPITALET DEL INFANT(TARRAGONA) L´ANY 1931


Bones tardes:








Son les 7 de la tarda o 19 h.




Avui no he sortit de casa i he remenat com sempre la caixa dels records.Que per cert està molt desordenada.




Però aquestas fotografies tan antigas de color sepia, les he trobat dins d´un llibre.




I es que jo tinc la costum de posar com a separador fotografies, i es veu que fa temps vareig posar aquestas, que jo he separat i engrandit amb l´scaner perque són molt petites i estan unides.




Mireu si són petites que jo per veurelas bè vaig tenir que usar la lupa.I vaig veure que hi havia la meva mare.Molt jove ella.Nomès tenia 20 anys.




Aquestas fotografies varen fetes a l´HOSPITALET DEL´INFANT, provincia de Tarragona, l ´any 1931.




La meva mare va neixa a REUS. I tan a TARRAGONA com a REUS i tenia i queda encare molta familia decendents dels seus tios i cosins germans.




La meva mare es deïa CARME VILARO RIUS.




A mi m´encantan aquestas dos fotografíes i a vosaltres?.




Desde Valencia, amb tot el meu carinyo, vos desitjo molt Bona Nit.




Montserrat Llagostera Vilaró.




No hay comentarios:

Publicar un comentario