Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

miércoles, 15 de octubre de 2008

AVUI STA. TERESA D´AVILA

AQUEST LLIBRET M´EL REGALÀ EL MEU PARE


DIMECRES 15 D´OCTUBRE DE 2008


Bona nit: Avui Sta.Teresa de Jesús, felicito a todas les Teresas.Aquest matí quan m´he axecat, he escrit d´un altre tema, pero no se perque el meu blog porta un dia de retràs.


Doncs felicito a totes les Teresas.


Sta. Teresa d´Avila es la meva preferida.


La considero una de les dones més valentas i savia de l ´historia. Ella va ser capaç d´enfrentar-se amb una societat masclista.


Tot hi estan malalta dels nervis., va fundar molts convents.


Ja hi explicat en un altre página, que quand estic molt preocupada.Penso amb aquesta estrofa
d´una poesia d´ella.:








NADA TE TURBE,


NADA TE ESPANTE,


DIOS NO SE MUDA,


LA PACIENCIA TODO LO ALCANZA


QUIEN A DIOS TEME,


NADA LE FALTA,


SOLO DIOS BASTA.




Fa set anys que vareig estar a Avila.I vareig visitar la petita alcova del convent on vivia.I puc dir, qu´ era petitissima i d´una extrema austeritat.


Sta. Teresa, o Teresa d´Avila, va tindre la seva Fe i Amor a Jesús Crucificat.Amb un Amor Místic, fins a l´extrem.


Hi ha una altre estrofa d´una poesia que jo de joveneta la llegia molt,




TE DIRE LO QUE ES AMOR




CUANDO EL AMOR ESTA OBRANDO


LO QUE TIENE OBLIGACION,


SI SE CANSA, SI DESMAYA,


NO ES AMOR.


AMOR ES EL DULCE AFECTO.


DEL ALMA PARA CON DIOS...




y no recordo rès mes.Estaba, en un llibre de text de l ´escola.


Fa uns anys el meu pare amb va regalà un llibret de Poesias de Sta.Teresa,San Juan de la Cruz i Santa Teresita.Es diu LIRA MISTICA y per mi es un petit gran llibre.


I vos desitjo que descansseu bè.Desde Valencia.Bona nit i bona hora, fins demà si Dèu vol.
Montserrat Llagostera Vilaró


No hay comentarios:

Publicar un comentario