Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

lunes, 8 de septiembre de 2008

AVUI FA SET ANYS QUE L´A NIMETA DE LA MEVA MARE S´EN ANAR CAP EL CEL

LA MARE I JO EL DIUMENGE DE RAMS DE L´ANY 1960,EN EL PARC GÜELL DE BARCELONA, ELLA TENIA 49 ANYS I JO 11.
LA MEVA MARE I JO L´ANY 1963, ELLA TENIA52 ANYS I JO 14.

Bones tardes: Avui fa set anys que l´animeta meva mareta, s´en va anar el Cel.Aixi ho crec jo, amb tota la Fe que m´ensenyaren de petita i que per mi a sigut un regal psicològic.Doncs quand perds una persona tan estimada el gran conçol es resar-li.


Ahir ja vaig posar en aquest blog el Cant Espiritual de Maragall, encare que no sé perque a la fulla del blog surt dissabte.


Hi han moltes nits que somnio amb la mare que encare visc a Gràcia amb ella i els meus somnis són tan reals, que disfruto molt.


Tot el contrari que de petita que tenia mals sóns ara somnio cosas boniques.


Avui a la meva mareta li reso, amb tota la meva Fe perque intercedeixi a Dèu per el meu fill més jove.Que vagi sortin de la depressió i que cada día es trobi millor.


Tan la meva mare com el meu pare per mi són dos ángels que tinc al Cel.El Cementiri hi ha el vestit de l´ánima.


Desde Valencia, amb carinyo.Montserrat Llagostera Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario