Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

jueves, 21 de agosto de 2008

PER QUE, SENYOR PER QUÉ?

AQUEST RECORDATORI PER ELS QUE S´EN MORT EN AQUEST ACCIDENT

De vegades no ho entenc.De vegades, m´enfado, amb Vos. I amb dic Per qué Senyor Per qué?

I ara aquestas famil-lias pobretas. Que han perdut els seus estimats. Jo no Vos culpo, no Senyor,sóc una persona de Fe. Però torno a dir.Per què, Senyor per qué?

Doneu-los forces Senyor. Doncs es tan dificil donar conçol. Per ells les mevas pregaries.Per ells la meva Oraciò.Pero, el cap amb dona voltes i pregunto.Per qué Senyor.Per qué?

Els humans som tan poca cosa i devagades ens sentim superiors i tans fallos com tenim¡¡¡

Il-lumineu-nos Senyor.Perque les persones ens estimen més cada día en contes de fer-nos tan la punyeta.

Pero avui no deixo de preguntar-me.Per qué Senyor, Per qué?.

I ara un Pare Nostre pels familiars que quedan atormentats.Els que s´en anat ja descansen.

Desde Valencia, amb tristesa i molt molt Amor per aquestas personas desconssoladas.Montserrat Llagostera Vilaró.

1 comentario:

  1. Me uno a ti para mi pésame a todas las familias que han perdido a sus familias en ese terrible accidente. Solamente nos queda el pensar que no han sufrido, por que lo doloroso es además de dejarnos es la forma. Que Dios les ayudara a llegar hasta él sin darse cuenta.
    Mis oraciones son para ellos.

    ResponderEliminar