Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

lunes, 18 de agosto de 2008

L´ESTHER BATLLE DIAZ, UNA AMIGA DE L´INFANCIA

L´Esther el día de la seva Primera Comunió, l´any 1956, jo al seu costat.Uns amiguets i les sevas cosines, al terrat de casa seva.La foto esta molt gastada de tan portar-la al billetero.


Bones tardes:Ara endreçan fotografías. He trobat una l´unica que tinc de una de les amiguetas, més amiguetas de l´infancia,l´Esther.


Vivia al mateix carrer que jo, a Gracia, a Menéndez Pelayo, o bé Torrent de l´Olla, com li volgueu dir. Tenia o té, 1 any i uns mesos més que jo. Si que m´enrecordo que el seu cumpleanys era el día 8 de Decembre, perque coincidia amb l´Inmaculada i aleshores també día de la mare.


I ara també anb ve a la memória que aquest mes fa 40 anys que es va casar. Tenia uns encare no 2o anys.Aleshores ens casavem molt joves.I jo vaig vindre al teu casament i dos anys després tu al meu.I quand et vares tallar el cabell la meva mare deia que s´assemblava a la Liza Minelli.


No se que haurà sigut d´ella, perque desde que es va morir el meu pare i d´àixò ja va fer 17 anys el mes de febrer, que no se res d´ella.Aleshores els seus pares varen venir a l´enterro. i amb varen dir que ja era avia.


M´enrecordo tan de tu Esther Batlle Díaz. De les hores que durant les vacances ens passavem jogant al terrat.I xerravan amb un altre nen el Fernandito del balcó d´en front.Estavam tant bé juntes.I aquella vella tortuga, que era del teu pare i aleshores ja tenia molts anys.I era molt gran.Sempre estava al terrat. També m´ enrecordo del teu avi el Sr. Joan.I la Sra. Miquela que vivia al pis de sota i ens renyava perque saltaban i feiam goteres.


Tu tambè venias a casa meva a jugar. Juntes varem anar al Col-legi de Santa Rosa.Després tu continuares a l´Escola de la Dona de la Diputació i jo al Grup Escolar Rius i Taulet i desprès a Oficinistas.


Ara de tu només amb queda aquesta foto velleta i trencada de tant portar-la al billetero. Ojala et trobés per Internet i pogués conectar amb tu.Amb carinyo desde Valencia.Montserrat Llagostera Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario