Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

miércoles, 20 de agosto de 2008

EL CRIST QUE AMB ENTENDRI EL COR

AQUEST ES EL CUADRO DEL CRIST RESSUCITAT DE LA LLUM, QUE ESTA A LA PARROQUIA DEL SEU NOM DE VALENCIA, LA MEVA PARROQUIA.


EL CRIST DE L´ESGLESIA D´UN POBLE DE PORTUGAL, QUE AMB VA ENTENDRI EL COR.

Bones tardes: l´Altre dia escribin sobre la meva estada a Galicia i en algun poblet de Portugal, vaig parlar d´un Crist que amb va entendri el cor, quan el vaig visitar la primera vegada i aquest viatge vaig volguer tornarlo a veure. Crec que era al poble de Carminha, no vaig comprar cap estampaPerò ara he trobat la fotografia, que li vaig fer fa set anys.Porta una peluca de cabell natural.Aquesta vegada vaig veure que en portaba una altre de cabell més ros.I amb pregunto.Serà el cabell la donació de personas que fan promeses?
Aquesta Esglesia també hi havia una gran estatua de San Cristóbal. I jo no entenc , però amb va semblà que l´estil era románic.Comque tot va anar molt depressa no vaig tenir temps de preguntar rés.Però igual que fa 7 anys, vaig sortir impresionada amb aquesta imatge.La mirada de dolor d´aquest Crist, amb va impresioná tan que el seu sofriment amb semblava real.


Encare que jo dic sempre, que en contes de tenir cruxifixes al capçal de llit, (nosaltres li tenim), més valdria la de Crist Ressucitat.Amb carinyo desde Valencia Montserrat Llagostera Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario