Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

lunes, 23 de junio de 2008

SANT JOAN

Un altre foto del album.El meu Pere, l éstiu de 1976, uns díes que va anar a Barcelona, a casa dels meus pares, en el despax del seu avi, oferint una rosa, al retrato de Mossen Cinto Verdaguer.
Els meus pares amb el Pere, el primer any de viure a Valencia

En Pere i el Jordi (les floretes del meu pare).Aquestes dos fotografies les he tret del album que el seu avi els hi va dedicar junt amb el vers.


Bon día: Avui Sant Joan. Era el nom del meu pare. I quin sacrifici més gran per ell va ser que ens en vinguessim a Valencia. I va fer un album de fotos dels seus dos nets grans.L´Albert, va neixa l´any 1982.I a la primera página va escriure aquest vers:






Als meus nets












Son les flors de la meva vellesa,



Que enriolaben mon humil jardí



Cel blau i claror de porta encesa,



estrella lluminosa del meu cançat camí






Raig de sol que mon cor reviscolava



pedut entre les boires de mon viner trist



que feliç era quan m ´enomenavan,



que feliç mirant-vos sense ser vist.






Adormits com dos angels contemplava



i de ma infantesa llunyana eréu mon dolç record



Tota la tendresa de mon cor brollava



que éreu a la vora per mon dolç cohort.






Atzarts de la vida que el temps capdellava,



adeu..alegries, tendreses. amors.



vers a uns altres aires la Vida us portava



deixant-vos sense avi, i a mi sense flors.






Joan LLagostera - 8 d ´Octubre 1976.









Pare meu, si desde al Cel amb pots veure,he posat al meu bloc aquest vers, com homenatge al día del teu Sant. Desde Valencia Montserrat Llagostera Vilaró




ElEl

No hay comentarios:

Publicar un comentario