Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

jueves, 26 de junio de 2008

I COMENÇA UN NOU DIA




Desitjo un bon dia a tothom: Ja sabem que cada dia es un día nou. I no sempre les coses surten com voldriem, pero hi ha que plantar cara.


Les coses d´avui son boniques per mi.De moment..


Si no s´hen torcen,vindrá la meva neta, amb el meu fill, I a la nit tinc un sopar amb la Associació de dones. Demá ja en parlaré.


Jo ja fa temps que dic si Dèu vol i les circunstancies m´ho permeten.D´aquesta manera si s´hem cambien les prespectives. ja no m´enrrabio tan.Una mica si eh¡


Un altre truco que tinc per no desilusionar-me. Es no pensar amb el que m´agrada fins que casi estic disfrutanto. I aleshores es ja una il-lusió que s´está fen realitat.


Aleshores els moments bonics, els deixo ben grabats al meu cervell i en els moments que per mi son pesats, amb poso a recordar.Per exemple com feia quand estava a l´hospital a les nits, amb la tieta Van servir per trobar-me a mi mateixa i encare els els mals moments també els recordo, sempre selecciono.


Per exemple, també aprofitava l´estada a l´Hospital per llegir.Coneixa gent nova. I també a la matinada mirava per la finestra, contemplan els colomets i els arbres del jardi.


M´ha costat aprendre,Però al final ho estic consseguint. Desde Valencia amb tot el meu carinyo.Montserrat Llagostera Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario