Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

lunes, 9 de junio de 2008

EL PARE VIDAL

El Pare Joan Vdal,donant-me la Comunió el día del casament.el día 28.1.70 (Afegida el 24-6-2008)
El Pare Vidal i el Gabriel, el día del Casament 28-1-70

Bon día per totes i tots: Aci a Valencia está ploven força.Però després de tanta sequera s´agraeix.


Avui m´enrecordo del Pare Vidal.


El vareig coneixer al Col-legi de Rius y Taulet, quand jo tenia 9 anys, ens venia a ensenyar Religió.Era molt jove, feia poc que havia surtit del Seminari i perteneixia a Sant Felip Neri de Gràcia.


A més a més, m´anava a confessar amb ell, inclús quand ja vaig deixar aquesta escola.


Puc dir que més que un confessor per mi va se com un psicóleg, doncs quand tenia un probleme i no volia dir-ho a casa, perque la mama era molt pesimista i encara m´ensorrava més, l anava a veure. Per exemple, ell amb donava molt bons consells i deia que no amb preocupés i m´encomenés a Dèu. Jo de vegades no amb trovaba gaire bé i a la feina, (un lloch que vaig trevallar avans del Laboratori) i havia una persona que amb feia patir molt i jo amb bloquejava I si un día estava molt decaiguda, ho explicava al Pare Vidal i sortia nova del Confesionari. Perque vejeu que cadasqú a tingut les sevas experiencias.Per mi la Fe no ha sigut mai cap trauma.Tot el contrari ha sigut terapéutica.I el pare Vidal sense jo pensar-ho va ser el meu psicóleg i a més a més gratuit. Quina paciencia tindria escoltant els meus rollos.¡


Però jo amb quedave amb una pau interior molt gran, com si hagués fet yoga.


I finalment vaig demanar-li que fós ell qui ens cases al Gabriel i a mi.Va demanar permís i el día 28 de Gener de 1970 a les 5,30 de la tarda ens va casar a la Parróquia de Sant Joan de Gràcia.


Vaig continuar veient-lo, però Nostre Senyor s´el va emportar molt jove. Quand feia poc que jo vivia a Valencia.


Pare Vidal si desde al Cel amb veus.Gràcies per haver alimentat la meva Fe positiva i haver sigut el meu més que Director Espiritual, Psicóleg.Montserat Llagostera Vilaró.

No hay comentarios:

Publicar un comentario