Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

sábado, 21 de junio de 2008

AHIR




La Lucia les passades Festes de Nadal


Bon día: Avui, parlo d´un passat recent.Ahir 21 de juny del 2008.
Va ser un dia fantástic.



La guarderia FANTASIA on va la meva neta, que es de la germana de la meva nora i una altra socia i tambe i travalla la meva nora, o sigui que la nena a compartit aquest primers anys de la seva vida, la classe amb els seus cosinets i amb la mare i la seva tieta aprop. Está molt bén acondicionada. Es alegre i plena de colors , amb un gran jardi, en el que poden disfrutar. Jo he sigut una iaia cómoda i contenta de que la nena no li falti res. Aquest any que bé ja anirà a l´escola doncs ja fará tres anys a l´agost.



Bé doncs Fantasia, ahir va organitzar a la Sala Canals d´aci Valencia un Festival de Fi de Curs. I com ens queia la baba, als avis i familiars veient aquells "enanitos", fen teatre, ballan i cantan¡Van interpretar. Ballet, troços de La Bella i la Bestia.El Libro de la Selva i d´altres.



També estic feliç, perque el divendres van venir el meu germà i la meva cunyada de Barcelona. I ahir varem compartir junts la Festa de la nena despres dinarem tots plegats a un restaurant del Perelló.M´agrada veure els tres fills junts.També vingueren a dinar la germana de la meva nora amb la seva familia, i uns amics.



Vaig arrivar a casa tan cansada i tanta són, que mén vaig anar a dormir sense sopar i m´hi aixecat a las 7,30 del matí.



I avui anirem, si Dèu vol a fer una costellada a la terrassa de casa el meu fill gran , el Pere i també vindrán en Jordi, la Sonia i la nena.O sigui que tinc molta il-lusió.Que tingueu un día ple de Pau, Armonia i Felicitat.Desde Valencia amb carinyo.Montserrat Llagostera i Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario