Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

miércoles, 21 de mayo de 2008

ESTIC LLEGIN LA CATEDRAL DEL MAR

Bon día per tothom i totdon, Vull dir per tots els homes i dones: Com disfruto llegin LA CATEDRAL DEL MAR de Ildefonso Falcones. .Está escrit amb una claredat i d´una manera tan sencilla i el format es el gran, amb las lineas bastan separadas, es que aixi no s´hem cansa tan la vista. L´autor escriu sobre la Barcelona del Segle XIV. Fa pocs días que el llegeixo estic pel capitul 11. Els personatjes de l ´Arnau i en Joanet amb resultan la mar de simpátics.Dos vailets esparracats. que contemplan bocavadats com trevallant els obres en la construcció de la Basilica de Sta.Maria del Mar. I que bestias que eran els senyors feudals.Aleshores les dones si que no tenian cap valor.Els pocavergonyas estrenavan i violaban a las nuvias, dels trevalladors de les seves terres, a la nit de noces. Bé pero de moment el que m´agrada mes d´aquest llibre, es la manera tan detallada i clara qu explica l´autor la forma que tenian de treballar en la construcció.I quins esforços, per portar les pedres sense medis.Pobrets¡
Jo, de petita amb els meus pares, l´havia visitat molt aquesta Basilica i es preciosa.
Tornan el llibre, hi ha gent qu´el compara amb LOS PILARES DE LA TIERRA, (que també l´he llegit), però aquest per mi no amb cansa, l´altre de vegades s´hem feia una mica pesat.
Be, vos deixo per avui.Ara son les 8 del mati i vaig a començar les tasques de la casa.Que tingueu un día feliç.Montserrat Llagostera Vilaró.

No hay comentarios:

Publicar un comentario