Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

martes, 20 de mayo de 2008

CONTACTAR AMB LA MEVA COSINA MARIA DELS ANGELS LLAGOSTERA ARAGALL

A primera fila, a dreta la tita Pepeta(iaia de la Mª dels Angels),al mig la seva germana Lluisa i jo, i a darrera, els tiets Joan Llagostera i Enriqueta Aragall(pares de la Maria dels Angels), el dia del casament del meu germà.
Hola Maria dels Angels:Fa tans anys que no se rés de tu i tinc tants bons records, de quand venia a casa teva a pasar-mi uns días , i també d´aquella setmana del mes de juliol de l´any 1961, que vareig disfrutar de la teva caseta a Aiguafreda.I com m´enrecordo de la teva iaia. la tia Pepeta.De vegades jo deia, que encare que no fossim cosines germanas, perque els cosins germans eran als nostres pares, que per cert tots dos es deian Joan,las dos ens deiem Llagostera, i això ens feia ser més cosines Jo no te vist desde el día que vaig anar a Barcelona a celebrar la comunió del Jordi i el bateig del Albert, 2 ceremonias en una i vares acompanyar, a la teva mare i al teu fill Jaume. I d´això ja fa 25 anys. Saps que passa, que el venirmen a viure a Valencia, vareig perdre tracte amb moltas personas.I ara amb internet estic intentan posar-me en contacte amb elles.Jo ja sóc avia, d´una nena que es diu Lucia i que l´Agost fará 3 anys i es molt bonica, es filla del Jordi.També m´agradaria sapiguer de la Rosa Maria, filla del tiet Joaquim.Si per casualitat llegeisses aquesta página contestam.T´ho agrairé molt. Una abraçada.La teva cosina que viu a Valencia,Montserrat Llagostera Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario