Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

martes, 22 de abril de 2008

VOLGUENT CONTACTAR AMB PERSONES IMPORTANS DEL MEU PASSAT

I jo sempre anant a contrecorrent.Semble que ara està de moda que els psicólecs, vulguint que netejem de records passats el disc dur del nostre cervell.Però a mi no amb dona la gana.I amb perdò d´aqueste expresió. Gràcies a un llistí de teléfons vell. Del any 94-95.He lograt conectar-me per teléfono amb amigues meves de la meva adol-lecencia, que feia molts anys que no sabia rés d´ellas.Es que al viura a Valencia, amb vaig allunyar molt de tots i ara que ja tinc més temps, doncs als nois ja s´en fet grans i la iaia ja es va morir.Puc disfrutar una mica fent el que més amb plau.Encare que el Internet es molt eficaç.Jo me ne surtit més per el llistí, doncs les meves amigues no constavan en internet.Ara estic buscan a la meva estimada cosina Maria dels Angels Llagostera Aragall.I comque només tinc llísti de carrers i no se on viu, doncs no hi ha manera.Però comque sóc molt tossuda se que m´en sortiré. Les meves cosinas Rosa Vilaró i Maria dels Angels Llagostera Aragall, per mi varen ser en la meva infantesa, com a germanas.I no amb desani-mo a continuar buscant el seu telefono.A casa la Maria dels Angels, de vegadas mi anava a pasar dias.Vivia amb un pis molt ben arreglat del carrer Rogent.Es pujava per una gran escala de marbre blanc. Devant de la porta d´ entrada el pis i havia una columna,també de marbre blanc, que aguantava una testa d´un emperador romà.Bé amb una altre apartat ja parlaré més d´aquesta cosina.Montserrat Llagostera Vilaró.

No hay comentarios:

Publicar un comentario