Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

miércoles, 12 de marzo de 2008

TOTHOM TE DRET A PLORAR

No vol dir perque es plori, ja se es una bleda o un broquil,no.Jo sem pre he sigut molt sensibla.I quand era molt jove, hi havia qui amb deia que portava una esponja al clatell.Al meu pare deia,doncs tu digali que ella hi porta un totxo.A sobre que amb feria encare no podia demostrar-ho, perque es clar aleshores era una bleda.I vinga Montserrat a tragar-se les llágrimes.No m ´estranya que després la gent tinguin atacs d´ansietat.Tan reprimir-se.

Doncs.Aquesta societat sembla que només es vegi bé al riure i amb sembla fenomenal, perque es el yoga de la boca i a sobre gratis.Però també quand una persona te una pena o li han ferit els sentiments.Si no vol que la vegin plorar perque li fa vergonya, no sigui cas que la tinguin per fluxa.Es molt bo quedarse a soles, quand es pot i vinga a obrir l´axeta.Després queda una pau interior molt gran.

Está molt mal fet que en aquesta societat masclista.Ara grácies que no tant.Es digui: Vinga va que els nens no ploran¡. I a reprimir els sentiments. Penso que si els homes s´els hi deixés descarregar el plor hi hauria menys violencia de genero,
i potser les parelles es comprendrien mes.Riurien i plorarien junts.

Quand jo era petita, ara tinc 59 anys La gent al sortir del cine, si la pel-licula era sentimental, s´axugava les llágrimes.Jo vaig plorar molt, en la pel-licula Candilejas.Bé espero no fer-vos plorar. Aixó només quand hi ha que descarregar-se.Montserrat Llagostera

1 comentario:

  1. A la terra hi ha un temps per a cada cosa: un temps per a riure i un temps per a plorar, un temps per parlar i un altre per plorar... és una poesia però ara no surt pel Google.

    ResponderEliminar