Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

viernes, 14 de marzo de 2008

CATALANETA, 32 ANYS QUE VIUS LES FALLES

Doncs si, 32 anys que visc les Falles,Pim,pam,pum.Desde fa 15 díes que les criatures i no tant criatures, que no paren de llençar petardos.I una no sap per on passar.I jo que a Barcelona, m´amagaba quand els tiraben.No querias caldo?Pues venga Montse 2 tazas. El meu fill"petit",25 anys. Ja va sentir-los, a dins del meu ventre.Estava jo en estat de 3 mesos. I ara la meva neta Lucia, als seus dos anys i mig, ja la vesteixen de fallera.Xe, que bonica eres¡Ara no se si s´escriu amb X o Ch, que amb perdonin si no ho he fet bé.Es que el català i el valencià, son tant diferents oi?Perdoneu-me l´ironía.Però que bonica ets Valencia.Jo t´estimo molt.I passo de politiques.Es que tot ho compliquem tant¡

No hay comentarios:

Publicar un comentario