Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

miércoles, 19 de marzo de 2008

SANT JOSEP DE LA MONTANYA

Avui diada de Sant Josep, recordo quan amb la mare anavem a Missa a Sant Josep de la Montanya,a l´entrada del Monastir, hi havia en una paret, figuras de cera, donades per gent que havien fet promeses al Sant, jo de petita i badave i llegía els agraiment de les persones. Jo li demanaria a Sant Josep per tots els de la familia, sobretot per el que mes ho necesita i per tot-hom qui pateix.El any 69, tal día com avui vareig nar a Missa amb el Gabriel (feia poc que erem novios)i li portarem un ciri per la seva iaia, que era molt devota del Sant. I despres anarem a dinar a casa meva, la mare com cada any havia fet crema. Però no se que va passar aquest any que amb va fe malt el dinar.
Ara, tornant al present. Avui aniré a la Missa de la meva Parróquia del Sant Crist de la Llum i aniré tota sola. Al meu pare amb deia que no era ni carn, ni peix.Perque sóc una amanida mental.Jo no barrejo la religió, amb la pòlitica, es pot se d´esquerras i creura amb Dèu.La Passionaria, era amiga del Padre Llanos. Jo sóc creient i respeto a tot-hom i soc una fan del Padre Jonny.
Mentres estic esrivint, m´ha trucat el meu fill Jordi i e parlat amb la meva neta Lucia.L´al-legria de la meva vida.Montserrat Llagostera Vilaró.

No hay comentarios:

Publicar un comentario