Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

jueves, 20 de marzo de 2008

JA S´ HAN ACABAT LES FALLES

Ahir nit de plors per els fallers i las falleras.Veient com es cremavan les seves falles.A i m´entendreix molt. Però desseguida, amunt els cors i a preparar-se per l´any vinent.Jo no me vestit mai,.La veritat es que m´agradaria algun fer-ho i anar a l´ofrena i acompanayar a la meva neteta.Ella si que hi va anar.A mi de petita una vegada amb van vestir de pubilleta, per actuar al col-legi de Sta.Rosa.Era un vestit que m´havia deixat la sra.Dolors, mare de la meva amigueta Roser Guasch, que ballava ballets al Centre de Lourdes, on el meu pare hi feia teatre. De vegades amb renyent, perque sempre estic recordant cosas del passat.Però m´ho passo molt bé., i sento molta felicitat per dins.Aixó no vol dir que també m´enerecor-do de coses presents.Tinc molta memòria.De vegades no voldria tenir-na tanta i esborrar les coses que no m´agraden.Sóc bastan selectiva. El que no m´agrada ho deixo passar depressa.Actualment, quand tinc ocasió, tambe disfruto ballant.Ara hauré d´apendre el chiliquicuatre, ja ja,Llástima que aci Valencia no fassin sardanes.Amb lo sardanista que sóc jo.La sardana jo li dic la dança de les energies, tots i totes agafads de les mans, transmetem les nostres emocions al compás de la músca més bella de totes les danças que es fan i es desfan. Montserrat Llagostera Vilaró

1 comentario: