Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

domingo, 30 de diciembre de 2007

mirant el Concert a la T.V.33 el Palau de la Música de Barcelona

Quand records amb venent.! els psicólegs diuent que no es bó anar el passat. Però jo no oblidarè mai la cultura que vareig rebre a Barcelona. Quand era joveneta i anava amb els meus pares, en Joan i la Carme a veure el Concert de Nadal, que feia l´Orfeó Catalá, al Palau de la Música. Aleshoras dirigia l´Orfeò Català el Mestre Lluis Millet. El meu germá Joan, que es una mica més gran que jo surtia amb els seus amics.
Ara mirant el Concert per la TV. 33, no puc més que emocionar-me

A Valencia me l´estimo molt, però molt, el meu fill Albert, es valencià, i la meva neta Lucia tambè i es fallereta. En Pere i en Jordi, varen neixa a Barcelona. Però quand vinguerem a Valencia, per questions de la feina d´en Gabriel, tenian 5 i quasi 2 anys.

No hay comentarios:

Publicar un comentario