Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

lunes, 31 de diciembre de 2007

l´ultim dia de l´any

Adèu 2007: Aquest any, han marxat d´aquesta terra: la tieta d´en Gabriel que vivia amb nosaltres Maria Esteller Querol, tenía 90 anys, jo li vareig tancar els ulls, era el dia 17 d´ocubre. el día avans mossén Ramón li havia donat l´Oli dels malalts, ella com a cristiana, no beata, ni molt menys, aixi o volia. I el meu fill Jordi, li va dedicar un video al youtube, amb el cant dels segadors i la bandera catalana. Al cap de 2 díes trasladarem les seves cendres al cementiri de Montjuich, amb el seu ninxo de propietat, on descansa desde fa molts anys el seu estimat marit. Pere Gabriel i Quintana. En el video també es pot veure el seu germá Ramón,que també es va mori el mes de febrer d´aquest any tenia 95 anys i fa un mes la seva cunyada Enriqueta de 94. El meu gatet Zipi el sacrificarem amb 17 anys, perque estava molt malatet i l´enterrarem a darrera a casa, aci a Valencia ,entre arbres. Ara ens queda el seu germanet negra zape, que era el seu bessó, el zipi era pel roig. I els hi vem posar zipi i zape, com els bessons del tebeo pulgarcito Avui menjarem els raims. El Gabriel, el nostre fill Albert i jo. Demá vindran a dinar el Jordi, la Sonia i la nena,la petita Lucia.I el Pere i la seva parella, pot-ser vinguin a la tarda.El desit més gran per aquest any es que el meu Albert, vagi estan cada vegada millor i acabi de sortir d´una vegada del tunel de la depresió.PAU, AMOR per tota l´Humanitat. Montserrat Llagostera Vilaró .

1 comentario: