Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

miércoles, 13 de mayo de 2009

ENAMORADA DE LA ZARZUELA


Bones tardes:
Cada día mica a mica vaig destapan la meva personalitat.
Desde ben petita, m´agradava escoltar la radio, i comque el meu pare era el que manava de les emisores, i tenia la radio el taller, i si feian zarzuela, doncs les escoltava.I quand jo feia vacances devagades entrava a fer-li companyia i també l´estorvaba.Però d´ell vaig apendre a estimar la bona música, el teatre, la zarzuela i la lectura.
Que bonica la zarzuela¡Quina llástima que a la T.V. ja no en fan es clar. Ara venen més les series violentas, les xafarderies, que també ho tinc de dir de vegades també les miro.Encare que no aguanto mai el final.
Doncs una de las Zarzuelas que més m´agradat desde que tinc ús de raó es DOÑA FRANCISQUITA.
De vegades algunas amigues amb diuen:-Ya salió la romántica empedernida.
Doncs si, sóc una romántica, pesi a qui pesi, amb fi i al cap no faig mal a ningú.
I per mi, la cosa més sencilla del món amb pot fer feliç.
No cal gastarse molts diners.Simplement una frase bonica.Simplement la sencillesa d´una cosa donade amb carinyo i bona voluntad.O sensillament una paraula sencilla, noble, amable.
Encare m´agrada badar, miran les estrellas.I penso que quantes persones estaran miranlas en aques moment i compartin aquest cel estrellat tan meravellós.
PAU, AMOR I ARMONIA, VOS DESITJO COM CADA DIA.
Desde Valencia, amb carinyo.Montserrat llagostera Vilaró

4 comentarios:

  1. Buena entrada has hecho de la zarzuela, a mí también me gustó "La Francisquita". Hay cosas que ya no se escuchan, ni se ven en los medios. Es estupendo que mantengas vivo lo que hace al patrimonio musical de tu país.
    Un abrazo. Norma.-

    ResponderEliminar
  2. Pues queridas yo sigo con mi radio a cuestas, tengo por todas las habitaciones la voz amiga, nos despertamos con ello y me acuesto con ello. Debe ser que me quedo de cuando trabaje en ella, pero me gusta mucho, todo, música, tertulias, zarzuelas etc... Aunque la verdad es que la zarzuela que más me gusta es la de "pex" Un fuerte abrazo. Higorca

    ResponderEliminar
  3. Hummm¡¡¡, HigorcaQue buena la Zarzuela de pescado (peix), con sus gambas, merluza, rape, mejillones...
    Un abrazo Montserrat

    ResponderEliminar