Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

lunes, 27 de abril de 2009

VAIG NEIXER NENA, PER AIXÒ AMB DIC MONTSERRAT


LA MEVA MARE QUAN ERA MOLT JOVE

EL MEU PARE QUAN ERA MOLT JOVE

Bon día:

El meu pare, devot de la Mare de Dèu de Montserrat, li va fer la promesa, que si tenia una nena li posaria de nom Montserrat.

Aleshores no hi havien ecografías i fins que la persona neixia no se sabía el sexa.

Tambè li va prometre que faria una Excursiò a peu a Montserrat.

Doncs, el seu desig es va complir i vareig neixa jo.

I ell com bon cristià, va cumplir la promesa.

I ara aci estic jo, de nom Montserrat i escribin a l´ordenador aquesta memòria, del que m´explicava sovint el pare.


El meu pare, tan dolç i tan recta a la vegada.

La nena li va sorti tossudeta.I de vegades es queixaba:-I jo que volia una nena.

Però a mida que en vaig anar fen gran, vareig anar cambian.I el meu pare, amb tot el respeta, que li tenia, doncs li parlava de vosté, es va convertí, en el meu millor condident.

I avui día del meu Sant dedico aquesta entrada a ell i a la mare.

Ara que ja sóc avia, més que mai els recordo amb tendresa i gratitud.

GRACIES PARE PER POSARME DE NOM MONTSERRAT.

I rés més, felicito a totes les Montserrats.

Desde Valencia, amb carinyo. PAU I BE. Montserrat llagostera Vilaró.


9 comentarios:

  1. Moltes felicitats Montse !!!
    Que pases un feliz dia rodeada de tu familia y amigos
    Besos
    Isabel y familia

    ResponderEliminar
  2. GRACIAS ISABEL¡¡¡
    UN BESO MUY FUERTE.
    MONTSERRAT

    ResponderEliminar
  3. Hoy es el día más bonito del calendario, un nombre precioso y un gesto muy bonito el de tu padre. Felicidades amiga mía y un abrazo junto con un beso muy fuerte. Higorca

    ResponderEliminar
  4. Feliz día, Montse. Paz, amor, armonía para vos y los tuyos. Un beso grande de tu amiga.

    ResponderEliminar
  5. very nice biog....

    plz visit my new blog...
    money saving...

    thank you

    ResponderEliminar
  6. És preciós que estimis tant els teus. Moltes felicitats per el teu Sant. M´emociones perque jo penso com tu.

    ResponderEliminar
  7. Estimada cosineta Rosa Maria:
    Els nostre pares s´estimaban tan, que estarán contens, que tinguem contacte.I tot gràcies a l´Internet.
    Una abraçada.Montserrat

    ResponderEliminar