Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

miércoles, 8 de abril de 2009

LA MEVA CAMISETA PREFERIDA

AQUESTA ES LA MEVA CAMISETA PREFERIDA


Bon día:





Arreglan calaixos, m´he trobat amb la meva camiseta preferida.


La vareig comprar fa uns set anys, en un sopar de fraternitat, amb motiu de LA CAMPAÑA CONTRA EL HAMBRE.


El sopar consisteix amb pa amb oli i sal i sucre i una taronja.I els beneficis dels tickets els donem a MANOS UNIDAS.


I això es el que per mi significa la fraternitat.


Ajudar i estimar.Sense condicionaments, ideas, o races.


Es per això que estic tan a gust amb el voluntariat de Cáritas Parroquial.


Es aquest el meu sentit de la FE.


I més que mai acabo aquest escrit, desitjan.PAU, AMOR I ARMONIA, PER TOT EL MÒN.


Desde Valencia, amb carinyo.Montserrat llagostera Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario