Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

lunes, 13 de abril de 2009

FOTOS DELS DOLÇOS MOMENTS, QUE HEM PASSAT AVUI

EL MOMENT QUE L´ALBERT, PADRI I TIET DE LA NENA LI DONA LA MONA I JO.
JO, RELAXADA, ESCOLTAN EL SOROLL DEL AIGUA DEL RIU PALANCIA

LA LUCIA, EL SEU PARE EL MEU FILL JORDI, I EL SEU TIET EL MEU FILL ALBERT


EL RIU PALANCIA



EL MEU MARIT GABRIEL, AMB EL NOSTRE FILL ALBERT




EL MEU FILL JORDI, AMB LA SEVA FILLETA





LA MEVA NETA LUCIA, AMB LA SEVA MAMA, SENTADAS DEVANT DEL RIU PALANCIA






LA FUENTE DE LOS CINCUENTA CAÑOS DE SEGORBE


Bones tardes:

Acabem de tornar de Segorbe.

Allà ens hem trobat amb el nostre fill Jordi, la dona i la nena.

I l´Albert, que es el seu padrí i tiet, li ha portat la mona.

Hem dinat tots plegats

I jo no m´he pogut esperar a demà per posarles en el blog.

He disfrutat com sempre que estic amb la meva neta, com si jo tambè fós una criatura.

Que acabeu de passar un bon dia.Desde Valencia amb carinyo.Montserrat Llagostera Vilaró








4 comentarios:

  1. Qué lindo lugar Montse. Se te ve muy bien, al igual que el resto de la familia. Están todos contentos y eso se trasmite en las fotos. Besos.

    ResponderEliminar
  2. Muchas gracias,Norma.
    Estas son las pequeñas cosas, que me hacen feliz.Un abrazo muy grande.Montserrat

    ResponderEliminar
  3. Feliz día de la mona, un sitio inigualable y lo más maravilloso todos juntos para celebrar la Pascua de Resurrección. Felicidades a toda la familia, un beso muy fuerte para Lucia. Higorca

    ResponderEliminar
  4. Gracias Higorca.Igualmente un beso para ti.Montserrat

    ResponderEliminar