Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

jueves, 26 de marzo de 2009

UNA HISTORIETA DE LA REVISTA PATUFET DEL ANY 1970

UNA PAGINA D´HUMOR DE LA REVISTA PATUFET DE L´ANY 1970

Bones tardes:

Tot just he acabat de dinar i he tret la taula, m´en he anat cap a l llibreria i he agafat un volum, on tinc encuadernades revistas d´en PATUFET DE L´ANY 1970.

Aleshores vivia a Barcelona, tenia 21 anys i era recent casada.

I ara estic molt contenta d´haver guardat totes les revistas i haver-las fet encuadernar.

Per mi aquestas petites coses sòn tresors.

Sobretot vivin a València.

Quanta cultura, hi havia a la REVISTA PATUFET, desde entrevistas a escriptors, deportistas, i moltes pàgines d´humor.I tambè hi participaba, entre altres D. RAMON FOLCH I CAMARASA, amb les seves HISTORIES POSSIBLES.Aquest escriptor es fill del tambè escriptor D. JOSEP MARIA FOLCH I TORRES, de qui jo de petita, vareig llegir molts llibres.Entre ells LES AVENTURES D´EN MASSAGRAN

Jo de tant en tant, hi poso en el meu blog, alguna pàgina.

I mireu, la historieta que hi poso avui, encare que fa 39 anys que la vàren publicar, jo me la miro i la trovo actual.

I amb un sonriure, vos desitjo desde Valencia, amb carinyo, PAU, BE I BON HUMOR.

Montserrat Llagostera Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario