Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

miércoles, 18 de marzo de 2009

LA PRIMERA VEGADA QUE VAREIG ANAR A UNA SESSIÒ DE CINE FÒRUM

UNA ESCENA DE LA PEL-LICULA LA GRAN PRUEBA


Bon día:





Avui recordo, la primera vegada que vareig anar a una sessiò de Cine Fòrum.


Va ser un día, millor dit una nit, (amb els meus pares i germà, en els LLuisos de Gràcia de Barcelona, jo tenia 12 anys i el cap plè d´il-lusions, semblava la Princesita que Creia en los Cuentos de Hadas.)


La pel-licula es deia.LA GRAN PRUEBA, en blanc i negra, protagonitzada per Gary Cooper i Antony Perkins.


Com amb va agradar aquella pel-licula¡ I sobretot el Antony Perkins, tant alt i guapo.(Ja he dit que aleshores tenia el cap plè de pardalets.


I amb molta atenciò vareig escoltar els comentaris posteriors.


Recordo que a la Sala hi havia un jove que fumaba amb pipa, que va fer uns comentaris, que en el meu pare no li van agradar gaire.


Aquesta fantàstica pel-licula le tornat a veura fa pocs anys.A mi m´agrada en blanc i negre.Trovo que les pel-liculas han de conservar el seu color d´origen.


La segona vegada que vareig anar a veure Cine Fòrum, va ser al Centre de San Pere Claver, situat, en el Barri del Clot de Barcelona, també vareig anari amb els meus pares, aleshoras jo ja tenia 17 anys.I casdualment un altre pel-licula protagonitzada per Antony Perkins.EL PROCESO, i no voldria dir cap mentida però crec, que tambè estaba entre el públic el Critic de Cine Jordi Grau.En el col-loqui, van anomenar l´esfriptor Kafka, doncs la pel-licula està basada, en el llibre del mateix nom d´aquest escriptor.Aquella pel-licula amb va fer una mica de por.Si no haguès sigut per els comentaris no l´hauria entès.


I ara penso que comparada amb les coses reals qu´estàn pasant i les noticies de la T.V. allò es casi un conte de fades.Verdaderament s´estàn vivint situacions kafkianes.Lrs noticies de la T.V.Buff!! de vegades donen ganes d´apagar la T.V.Aquesta pel-licula le toRnat a veure més vegadas.


I ara actualment de vegadas a la meva Parròquia tambè ens projecten alguna pel-licula i desprès les comentem, una d´ellas va ser LA GUERRA DE LOS BOTONES.Com vaig disfruar.Tambè l´havia vista.
I per avui acabo, perque d´aci una estona anirè a veure a la meva neteta que anirá al Pasacalles de la seva Falla vestida de Fallereta.
PAU I BÈ.vos desitjo desde Valencia amb carinyo.
Montserrat Llagostera Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario