Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

lunes, 2 de marzo de 2009

EL CUN ILLET D´INDIAS JA ESTÀ AMB ELS SEUS AMOS

ES DIU LEO, HI JA HA TORNAT AMB ELS SEUS AMOS.QUE CONTENTS QUE HAN ESTAT¡¡¡

Bon día:


Aquest matí he anat donant veus i preguntan si algù havia perdut un cunillet d´indias o hanster.

I quina sort¡¡¡

A la primera que he preguntat es a la mestressa de la tenda d´animals.No era d´ella, pero hi havia una altre senyora, que m´ha dit que con eixia a una persona, que feia un día que havia perdut un cunillet d´indias i marrón i blanc, com el que vàrem recullir nosaltres.
Jo desseguida m´he assabentat d´on vivia i m´he posat en contacte amb ella.


La veritat, es que l´animalet s´ha portat molt bè. No ha sortit de la caixa.Li vareig posar una mica de formatge i tomàquet. i un mini-gotet d´aigua. Estava dormint en un raconet.Jo de tan en tan l´anava a veure i quan li parlava s´espabilava i corria per la caixa.


Quin al-legria que ha tingut la seva mestressa que es una amant dels animalets.A part del hanster tè un gos i una gata vella.


M´ha dit que aquesta nit a dormit sentada el sofà vigilan que no estés amagat per la casa i no li fessin mal el gos o la gata.


El hanster es diu Leo.


La veritat es qu´estic molt contenta de que hagi tornat a casa seva on l´estiman molt.


Ara vaig a tornar a les tasques de la casa.I estic molt contenta.


Desde Valencia, amb carinyo i desitjan PAU I BE. Montserrat Llagostera Vilaró

1 comentario:

  1. Estarán contentos los amitos de tu hamster, no podía caer en mejores manos, me alegro mucho y esta a salvo de tu gatito.
    Un beso Higorca

    ResponderEliminar