Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

jueves, 5 de febrero de 2009

BENVINGUTS- BIENVENIDOS


Bon día:

Dono la benvinguda a totes les persones de bona voluntad, que vulguin llegir aquest blog.

No tinc anims de lucre, ni de publicitat.

Simplement amb manifesto com una persona, que a través d´ aquestes sencillas entradas es posa en contacte amb altre gent.

Sóc auténtica.

Qui entri pot veure el meu perfil.

Quasi cada dia.Escric una estoneta aquests pensaments que van fluint.Coses del present, del passat.

Avui mateix, he tingut una estona molt agradable en els tallers psicologia.

Son uns tallers.On anem algunes mestressas de casa (amas de casa) del Barri.

La veritat es que s´apren molt.

I som de totes les edats.

Es tan bonic compartir les classes.Coneixer gent nove.De totes les ideas.

Jo continuo amb les meves.Respetan sempre les de les altres.

Sóc una persona que respeta i també m´agrada que amb respetin.

Admeteixo críticas.Doncs les críticas, sempre que es facin amb un respeta son constructives.

Estimo a les persones.Per el sol fet de ser-ho.No m´importen les races, ni els idiomes.Ni les cultures.

Jo escric en catalá, perque penso en aquest idioma.I com que l´escritura va del pensament al teclat( la escritura va del pensamiento al teclado).Amb sento més auténtica.

Però ja he dit i recalco que sóc i amb considero ciudadana del mòn,(ciudadana del mundo).

Ara m´en vaig a fer el dinar.

PAU, AMOR I ARMONIA.

Desde Valencia, amb carinyo.Montserrat Llagostera Vilaró


7 comentarios:

  1. Montse, qué bueno los talleres de psicología barriales. Qué bueno que escribes todo lo que sientes. Eres espontánea y desinteresada.Los que sentimos necesidad de crear, de conectarnos, de amar, no podemos lucrar con un blog que tanto puede ayudar al qsue lo lee.
    Gracias por tus principios. Besos.

    ResponderEliminar
  2. Gracias Norma.He leido los dos comentarios.Pero no se que habré hecho mal que solo se me ha publicado uno.
    En cuanto a las viñetas las he escaneado de LA REVISTA CATALANA ANTIGUA PATUFET DEL AÑO 197O.Yo lo digo siempre y la postal tambien es escanedada.El creativo en su blog y caricaturista es mi hijo Jordi.Ya ves que no digo mentiras.Y los videos que mandoi y añado son del YOUTUBE, de diferentes autores.Yo no pirateo.siempre voy con la verdad por delante.Un abrazo.Montserrat

    ResponderEliminar
  3. Querida amiga: No hagas caso de nada y sigue escribiendo, me gusta como lo haces y me gusta que sea en ese bonito idioma, debes seguir así por que ya sabes que yo soy tu fan especial y me gusta leer lo que escribes, si te han hecho algún mal comentario no sufras, también a nosotros nos lo han hecho pero si te has dado cuenta le he contestado con letras rojas para que lo lea, por que sabe hacerlo, sabe muy bien leer, te digo lo mismo que le dije a mi marido, si es@s son tan maravillosos que se pongan y lo hagan mejor, sin miedo chica, para eso hacemos los blogs para que lo lean y opinen, es una cosa publica y mira que bien, plasmamos nuestros mejores sentimientos, por que los tenemos y buenos. Adelante querida que me gusta como lo haces.
    Higorca

    ResponderEliminar
  4. Hola Higorca:Nadie me ha hecho ningun mal comentario.Lo que pasa, es que el comentario, en inglés pusieron mucha publicidad de ropa, zapatos, de una marca determinada y mi hijo Jordi, me dijo, que moderara los comentarios, para prevenir.Gracias a ti y a Norma.Soys buenas amigas.Un abrazo.Montserrat

    ResponderEliminar
  5. Gracias por colocarme en el blog como una de tus seguidoras. Qué suerte que tienes al alcance de la mano, a un asesor en informática. Ja ja ja. Vamos para adelante, dale. Y me parece bien que te reserves el derecho de publicar comentarios. Un abrazo.

    ResponderEliminar
  6. Tu segueixes programes documentals sobre animals o plantes? Si te n'adones els més apreciats són aquells dels quals NOMÉS n'hi ha pocs exemplars o només creixen en una petita àrea. No pas aquells que són a tot arreu i n'hi ha milions.
    Vull dir (segons la meva opinió) que com més CATALANS i arrelats al nostre país siguem, molt més universals serem.
    Els peus a terra i arrelats al país, als costums, a la llengua, a la història, a les tradicions... i oberts a tot allò que ens faci créixer com a persones vingui d'on vingui, sense renunciar a allò que ens fa ser autèntics.
    ( On diu catalans, posa-hi valencians, murcians, argentins...)

    ResponderEliminar
  7. Hola Irene:Mira doncs tens raò.
    El meu pare devegades
    s´enfadaba amb mi i la tieta d´en Gabriel noi diguem.Ells eran molt la "seba".Una forta abraçada, de la teva amiga Montserrat.

    ResponderEliminar