Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

sábado, 7 de febrero de 2009

AVUI PARLO DELS MEUS RECORDS DE LA PLAÇA DEL DIAMANT


AQUESTA SÓC JO LLEGIN LES DUES ULTIMES PAGINES DE LA PLAÇA DEL DIAMANT EN EL CENTRE PUNTO COM DE XIRIVELLA (VALENCIA), FA DOS ANYS.


LA MARE I JO UN DIUMENGE DE RAMS A LA PLAÇA DEL DIAMANT DE GRÀCIA(BARCELONA).JO TINDRIE UNS SET ANYS. L´ANY 1956
LA PLAÇA DEL DIAMANT FOU ESTRENADA A VALENCIA L´ANY 1982, EN VERSIO CATALANA

Bon día:




Avui parlo dels meus records de quan era petita.


De tal com era aleshores la Plaça del Diamant


La Plaça del Diamant, està molt aprop del c/.Menéndez Pelayo,(ara Torrent de l´Olla),situat en el Barri de Gràcia.


Aleshores estava rodejada d´uns bordillos escalonats.I jo quan era molt m´agradava pasejari per sobre, agafada de la mà de la meva mare.


Un diumenge de Rams el meu pare amb va fer la fotografia que poso en aquesta entrada.


La Plaça del Diamant te molts bons records per mi.


Desde que per la Festa Major, hi feian el embalat on anave a veure els pallassos i les titellas, jocs de mans...I de més gran una vegada a ballar.


Més tard ja casada, avans de vindre a viure a Valencia, hi portava els meus fills Pere i Jordi, acompanyada de la meva mare.


Al cap d´uns anys de viure a Valencia, estrenaren la pel-licula La Plaça del Diamant, en versiò catalana.


Vareig anari amb la meva mare.I la mamà no parave de dirme.-Nena mira, aci surt d´extra una coneguda.-I un noi ens va dir:-Senyores volen fer favor de callar .Ja,ja


Ara fa uns dos anys a la Setmana de la Dona, en el Centro Punto Com. de XIRIVELLA (Valencia), vareig llegir les dues ultimes págines d´el llibre de Mercè Rodorerda LA PLAÇA DEL DIAMANT.
PAU, AMOR I ARMONIA.Acavo per avui.
Desde Valencia, amb carinyo.Montserrat Llagostera Vilaró


No hay comentarios:

Publicar un comentario