Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

sábado, 31 de enero de 2009

UNA FOTO DELS PRIMERS MESOS DE CASATS

EL GABRIEL I JO. FEIA CUATRE MESOS DE CASATS. EL MES DE MAIG DE 1970. FOTO D´UNA FESTA DE LA PRIMERA COMUNIO D´AQUESTA NENA.

Bon día Avui he tornat a remenar la caixa de fotos.

I n´he triat una dels primers mesos de casats.

Concretamen del mes de Maig del any 1970.

Ens la varen fer en la Celebraciò de la Primera Comuniò d´una nena qu ´era familia del tio avi d´en Gabriel.

Jo ja estava embaraçada del meu primer fill.

I m´agrada tan recordar les coses boniques.

De vegades penso, que recordar els nostres principis de casats, es positiu per viure el present.

I la fotografia que poso avui, amb porta tans bons records.

I amb molta il-lusiò en els convidats d´aquella Comunió, els hi explicava que estava embaraçada

I aleshores jo deïa que si tenia una nena li posariem Lidia. I si fos mun nen Pere.

Aleshores, no ens enteraven del sexe de la criatura fins al moment del part.

I quan el 29 d´Octubre del 1970, va neixa un nen.Li varen posar Pere Gabriel.

Ara, quan estic escribint són les 12,30 del migdia i estic sola a casa.

I comque ja estava una mica cansada.Me sentat el devant de l´ordenador., a mirar el correu i després a escriure una mica en el blog

Ara ja es hora de fer el dinar.

Aci Valencia està ploven, mentres escric, de tan en tan, giro una mica el cap, i veig per la finestra, com cauen les gotes de pluja (lluvia).

BENAVENTURADA LA PLUJA(LLUVIA),TAN NECESARIA.

Desde Valencia, amb tot el meu carinyo vos desitjo PAU, AMOR I ARMONIA.,

Montserrat Llagostera Vilaró




No hay comentarios:

Publicar un comentario