Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

jueves, 1 de enero de 2009

MEDITANT EN MI MATEIXA

LA MEVA MARETA I JO QUE TENIA POCS MESOS

Bon día: Avui DIVENDRES, 2 DE GENER DEL 2009. Inicio aquest 2º día del any, mediant en mi mateixa.

He començat, buscan la meva nena interior.

I mireu si he tirat enrera, que avui he escollit per 2ª vegada aquesta fotografia, de quan jo solsament tenia uns mesos, feta al rebedor de casa dels meus pares.

I mi omplert de tendresa(ternura), perque una criatura a aquesta edat, no te malicia, es completament inocent.

De tan en tan es bò retrobarse en una mateixa, en la seva infantesa.

Jo avui ho he fet, per intentar començar. Es a dir, poguer com una criatura iniciar el dia amb il-lusions i a la vegada superarme.

Les persones no deuriem d´expulsar mai la criatura inocent que tots portem a dins.

I tambè com si fòs una nena petita, tornar a observar les coses amb atenciò.I recuperar el afany(afán) d´apendre cada día coses noves.

El 26 del mes de febrer ja faré 60 anys.

Això, no té perque parealizar-me, no.Al contrari, tinc de superar-me.

Noves il-lusions. Estimar molt.Netejar (limpiar)les velles rancunies(rencores).

Respirar profundament aquest aire que encare es bastant pur.

Comencem l´any sen positius.

Vinga AMUNT ELS CORS.!!! ARRIBA LOS CORAZONES.

A tornar a començar.(Volver a empezar).

I per acavar desitjo molta POSITIVITAT, PAU, AMOR, ARMONIA.

Amb tot el carinyo desde Valencia.Montserrat Llagostera Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario