Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

domingo, 18 de enero de 2009

FOTOS FETAS AQUEST MIGDIA

DON RAMON, BENEIN ELS ANIMALS, UN PER UN.





GENT QUE FAN CUA PER BENEIR ELS ANIMALS



EL PIPO I JO 18-1-2009




EL MEU PIPO, EL MEU PELUXE.FOTO FETA AVUI, 18-1-2009





EL MEU PIPO, FOTO FETA A LA UNA DEL MIGIDIA DEL DIA 18-1-2009






Hola bones tardes:







Aquest migdia he anat a veure com D. Ramón, el rector de la meva Parróquia del Cristo de La Luz, de Valencia, beneia els animals.







Per fi mi estranat com a "fotografa" i jo mateixa he aprés a col-locar de la máquina al scaner, les fotografies.També he fet noves fotos al Pipo i al Gabriel me n´ha fet un altre amb ell.






Cada vegada que aprenc a fer una cosa nova, amb sento com una nena que estrena sabates.Amb fa molta il-lusiò.







Que acabeu de passar un bon día.







Desde Valencia.Montserrat Llagostera Vilaró.

1 comentario:

  1. Qué buena foto la de Pipo. Muchos humanos no entienden que los animalitos, que nuestras mascotas, comparten como nosotros el reino de los seres vivos y por ende también habría que considerarlos hermanos, y, tratarlos como tales.
    Un abrazo.-

    ResponderEliminar