Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

martes, 13 de enero de 2009

FOTOS DE L´ANY 1990, ULTIM QUE EL MEU PARE VA VINDRE A VALENCIA

LA MARE QUE ACI TENIA 79 ANYS I JO 41 ANYS. A SIETE AGUAS. ABRIL 1990
JO, QUE ACI TENIA 41 ANYS, AMB ELS MEUS PARES. ABRIL 1990

ABRIL DE 1990, ELS MEUS PARES, AMB EL MEU FILL ALBERT, A LA TERRASSA DE LA CASETA DE SIETE AGUAS


Bon día:

Avui escric sobre l´ultim any que el meu pare va poguer vindre a Valencia.

Va ser l´Abril del any 1990. Al mes de febrer de 1.991, s´en va pujar al Cel.

Tenia 78 anys i ja no es trovaba gaire bè.Tenia molt poca energia i semblava més gran.

Nosaltres aleshores anaven a Siete Aguas, poble de montanya, de la zona de la Valencia Castellana, aprop de Requena.

Ara fa uns tres anys varem deixar la caseta, perque la mestressa(dueña) la va vendra(vendió) amb un constructor, que la va tirar, per contruir nou edifici. Ara l´obra está parada i jo quan i passo sento tristesa, perque aquella caseta tenia una gran terrasa, desde on podia disfrutá de la naturalesa.

Aleshores no varem buscar res mès, perque teniam l´avia(abuela) a casa(la tieta d´en Gabriel), i ja no hi podiem anar.
El meu pare era un enamorat de la montanya.Però aquell ultim any, ja no distrufava.

No se que amb passa que cada dia m´enrecordo més d´ell.

I les fotos que he posat avui son fetas a la caseta de Siete Aguas.

Jo no hem puc estar d´anari de tan en tan i m´agradaria tornar a llogar(alquilar) una caseta, en aquest poble, a on les aigües son tan bones i l ´aire tan pur.

Aquesta societat tan especuladora, va porta a enderrocar una caseta que encare estava molt bè,

I mireu ara les obres estàn parades i una bonica(bonita) caseta de poble, s´ha convertit en un esqueleto amb cuatre forats(agujeros).

I ara torno cap al present i m´en vaig posar a fer coses de la casa.

Per mi els meus records, son tresors, que mentres pugui, aniré alimentan, pesi a qui pesi.

Encare que la situació actual està plena de pesimisme.I les guerres no paren, com sempre amb tot el meu cor, desitjo PAU, AMOR, ARMONIA, per tot el món.

Amb carinyo desde Valencia. Montserrat Llagostera Vilaró









No hay comentarios:

Publicar un comentario