EL MEU PESSEBRE 2017

EL MEU PESSEBRE 2017

MES DE DICIEMBRE

MES DE DICIEMBRE

ME ACOMPAÑAN

martes, 16 de diciembre de 2008

UNA PORTADA NADALENCA DE LA REVISTA PATUFET DE FA 40 ANYS, I UN LLIBRE ACTUAL DE LA ESCRIPTORA CONCEPCION CALLEJA


























Bon día:M´hen passat els anys volant.


Repassant la revista d´en PATUFET de l´any 1968, m´en dono conte del depressa que passa el temps.


Aixís i tot no hem vui estressà.


I cada dia m ´agafo una mica de temps, per escriure en el blog, o llegir.


Per mi, això es un premi.Una rebeldia contra l´estrés.


Es que si no ho fés així, no tindrie mai temps per les meves aficions.


Les persones com jo, necesitem, fense a nosaltres mateixos, aquest petits regals, que no valen diners, però que motivan i dònen ánims, per continuar la lluita diaria.


La lectura, amb distreu de les preocupacions, i el "coco", està relaxat i preparat per resoldre els problemes.Per mi es millor llegir o escriure, que donar voltes a les coses.


Ara aquets díes, no tinc tan de temps.


Tambè hi ha molta feina a Càritas.I per els voltans de Nadal, son moltes les persones a atendre.


Jo sempre i dormit molt bè.Però hi va haberi una temporada, que amb costava agafar el son, i hem posava a llegir.Desseguida pesavan els ulls i m´adormia.


A casa la més aficionada a la lectura sóc jo.


I ara el que amb passa que la vista s´hem cansa desseguida, això que porto olleres progresives.


I ara, m´ha donat per els llibre antics, d´escriptors catalans, que vareig heredar del meu pare.


Però tambè llegeixo en castellà hi ha una escriptora es historiadora CONCEPCION CALLEJA, que m´agrada molt la seva manera de relatà.He llegit alguns llibres d´ella, un dels cuals es EL ULTIMO BESO DE CAYETANA DE ALBA, que tracta dels amors del pintor Goya y de l´antepasada de l´actual Duquesa.


Penso que en aquest Pais, s´hauria de llegir molt més.


I ara vaig a tornar a les feinas cotidianas i molt despejada desprès d´haver escrit una estona.


Com sempre desitjo PAU I BE, per tot el mòn.Desde Valencia.Montserrat Llagostera Vilaró


No hay comentarios:

Publicar un comentario