Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

martes, 16 de diciembre de 2008

UNA PORTADA NADALENCA DE LA REVISTA PATUFET DE FA 40 ANYS, I UN LLIBRE ACTUAL DE LA ESCRIPTORA CONCEPCION CALLEJA


























Bon día:M´hen passat els anys volant.


Repassant la revista d´en PATUFET de l´any 1968, m´en dono conte del depressa que passa el temps.


Aixís i tot no hem vui estressà.


I cada dia m ´agafo una mica de temps, per escriure en el blog, o llegir.


Per mi, això es un premi.Una rebeldia contra l´estrés.


Es que si no ho fés així, no tindrie mai temps per les meves aficions.


Les persones com jo, necesitem, fense a nosaltres mateixos, aquest petits regals, que no valen diners, però que motivan i dònen ánims, per continuar la lluita diaria.


La lectura, amb distreu de les preocupacions, i el "coco", està relaxat i preparat per resoldre els problemes.Per mi es millor llegir o escriure, que donar voltes a les coses.


Ara aquets díes, no tinc tan de temps.


Tambè hi ha molta feina a Càritas.I per els voltans de Nadal, son moltes les persones a atendre.


Jo sempre i dormit molt bè.Però hi va haberi una temporada, que amb costava agafar el son, i hem posava a llegir.Desseguida pesavan els ulls i m´adormia.


A casa la més aficionada a la lectura sóc jo.


I ara el que amb passa que la vista s´hem cansa desseguida, això que porto olleres progresives.


I ara, m´ha donat per els llibre antics, d´escriptors catalans, que vareig heredar del meu pare.


Però tambè llegeixo en castellà hi ha una escriptora es historiadora CONCEPCION CALLEJA, que m´agrada molt la seva manera de relatà.He llegit alguns llibres d´ella, un dels cuals es EL ULTIMO BESO DE CAYETANA DE ALBA, que tracta dels amors del pintor Goya y de l´antepasada de l´actual Duquesa.


Penso que en aquest Pais, s´hauria de llegir molt més.


I ara vaig a tornar a les feinas cotidianas i molt despejada desprès d´haver escrit una estona.


Com sempre desitjo PAU I BE, per tot el mòn.Desde Valencia.Montserrat Llagostera Vilaró


No hay comentarios:

Publicar un comentario