Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

domingo, 21 de diciembre de 2008

A MARIA ESTELLER QUEROL, QUE AVUI HAURIA FET, 92 ANYS

























LA TIETA MARIA, QUE ACI TENIA,CASI 89 ANYS, EL DIA DEL BATEIG DE LA NOSTRA NETA LUCIA, EL MES D´OCTUBRE DEL L´ANY 2005.

























LA TIETA MARIA, AMB EL QUE AVUI ES EL MEU MARIT, EL SEU NEVOT GABRIEL,L´ANY 1954, EN EL PARC DE LA CIUDADELA DE BARCELONA.

Bon día:Avui la tieta Maria, hauria cumplert 92 anys.

Ja vareig explicar en altres entradas,que va fer de mare del meu marit Gabriel, que es va quedar orfe de mare, quand tenia 3 anys.

Quan ens varem trasladar a Valencia, venia a passar temporadas amb nosaltres, perque no volia deixar la seva Barcelona, però els ultims 6 anys els va passar amb nosaltres, perque ja no podia viure sola. Tenia la seva habitació molt arregladeta, semblava una saleta, amb el seu silló de mimbre on es sentava a llegir i a mirar la seva tele. Ella era sorda i la mirava a la seva habitaciò, per sentirla millor.I això si, casi sempre era la T.V. 3.

Jo mi vaig passar moltes estones, amb ella, escoltanla.Amb parlava de com s´enyorava de Barcelona i s´hem posava a cantar:

DOLÇA CATALUNYA,

PATRIA DEL MEU COR,

QUAN DE TU S´ALLUNYA,

D´ANYORANÇA ES MORT.

I s´enfadava amb nosaltres, perque veian varies teles.I ella s´en anave cap a veure la T.V.3,menos val que aci a Valencia, es podia i pot veure, perque sino hauria patit molt.I també amb parlava de MONTSERRAT i quan i havie l´Abat ESCARRE.Jo tinc fotografies fetes per ella, de L´ESCOLANIA DE MONTSERRAT dels anys 1960 i del enterro de l´Abat ESCARRE.

El dia 17 d´Octubre del any 2007, va tancar els ulls.Va morir els meus braços.

La vàren incinerar i portarem les seves cendres a Barcelona, on les enterrarem, al Camentiri de Montjuich, junt amb el seu estimat Pere, una bandera Catalana, com ella volia i ja m´en havia parlat que ho volia aixi.

Tieta Maria, avui t´he dedicat aquesta entrada.Desde el Cel prega per nosaltres.Aquest any será el segòn Nadal sense tu.

Desde Valencia, desitjo PAU, AMOR I ARMONIA. Amb carinyo.Montserrat Llagostera Vilaró.

No hay comentarios:

Publicar un comentario