Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

domingo, 28 de diciembre de 2008

AHIR EL MEU FILL GRAND, PERE-GABRIEL, AMB VA DONAR UNA FOTO RECENTA SEVA.

UNA FOTOGRAFIA ACTUAL DEL MEU FILL PERE-GABRIEL


Bones tardes:Ahir el meu fill grand, el Pere-Gabriel, va vindre a sopar, amb la seva companya i amb va donar, la foto que adjunto en aquesta entrada.

El Pere, es el meu primer fill.

En tinc tres, i cadasq´un d´un estil diferent.

Li agraden molt les motos i el Heavy Metal.Es Professor d´Arts Marcials i de Tai-Chi.

I sempre dic que els meus fills no tenen el perque pensar com jo.I respeto la seva manera de vestir, encare que no sigui el meu estil.

A mi dels Grups Heavy Metal, només m´agraden algunes d´Avalanch.I el Grup Medina Azahara, però aquests son Rock Andaluz.

Jo fa uns anys quan va començar a vestir a L´Estil Heavy, amb les cartuxeres, m´enfadava molt, fins que al final vareig aceptaro.Es una bona persona i això es el que més importa.

Veieu com ara parlo del present.Que acabeu de passar un bon día.Desde Valencia, amb carinyo.Montserrat Llagostera Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario