MES DE DICIEMBRE

MES DE DICIEMBRE

ME ACOMPAÑAN

viernes, 21 de noviembre de 2008

CADA INYECCIÒ VALIA UN CROMO

UN CROMO MOLT ANTIC, QUE HEM VA DONAR EL MEU PARE, QUAN ERA MOLT PETITETA, PERQUE AMB DEIXÉS DONAR L´INYECCIO.


Bones tardes: Acabo de trovarme en mig d´una página d´un llibre qu´era del meu pare, un cromo molt, molt antic.


Era un dels cromos qu´ell amb donava quan era petiteta perque amb deixés donar l´inyecciò.


I es que el pare sabia fer tanes coses¡.


Recordo aquella caixeta d´alumini qu´ell hi guardava la xeringa i les agulles de donar inyeccions i com ell ho bollia i desinfectava tot.


I jo tindria 5 o 6 anys. I tot sovint estava malateta que no era el sarrampió, la varola borda, quan no el catarro o les enginas.


I venia el Doctor Enric Renau Hornós a visitarme.


I deprès el pare amb donave les inyeccions i a cambi amb regalava un cromo dels d´ell quan era petit.Potser serian de la seva mare.


Es varen perdre tots.Pero mireu, avui n´he trovat un.


I ara acavo perque m´en vaig a divertirme una mica.La meva amiga pallassa Luz Panocha.Fa avui un taller de Risoterapia, i per un parell d´hores tornaré a ser nena.


Que acabeu de passar un bon día.


Desde Valencia, amb molt de carinyo.Montserrat Llagostera Vilaró.


2 comentarios:

  1. Cuando leo las cosas que escribes en tu maravilloso blog, me haces retornar a (como muy bien dices tú) retorno a mi infancia y a "eso" todo lo curaban con inyecciones, si estabas gorda, o, si por el contrario estabas delgada, decían que estabas raquítica, y como dolían las condenadas, claro tu te dejas pinchar, bueno pues hay un regalo, de lo contrario, nada de nada, yo una vez con mi mamá me escape corriendo del lugar, por la tarde me cogió mi papá y hay amiga, pinchazo que te crió y eso que por la mañana mi buena madre, se fío de mi y me compro un anillo de plata igual a los que se llevan ahora, con las bolas cruzadas, yo le dije que si,si me dejo y luego cuando ya tenía que entrar en un descuido me largué con viento fresco. La foto del cromo es preciosa. Un beso Higorca

    ResponderEliminar