Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

lunes, 13 de octubre de 2008

EL GATET PIPO,AMB FA CADA ENTREMALIADA ( TRAVESURA)


EL GATET PIPO I JO


Bon día:El nostre gatet Pipo, ens fa riure molt.Tant entremaliat(travieso), com es.



L´altra dia, a la una de la nit el buscavem per tota la casa. A la una de la nit vaig baixar el carrer a veure si el trovaba.I quand en vaig posar a enretirar el sofá-llit i a brir-lo.Sento un miau-miau, que no savia d´on venia.I sort que vaig obrir el calaxi de la llibreria del menjador i el estava entre les tovallons, i les estovallas. I es que un esmolet, en un moment es posa per tot arreu.



Li donem pinso per menjar i del mllor, d´acord amb els tres mesos que te.Però el senyor gat.Vol menjar de lo nostre i a l´hora de dinar amb toca tancar-lo al pasillo, perque sino s´enfila a la taula.I no ens deixa menjar tranquils.Vaig consultar amb el veterinari i li puc donar solit. O sigui, que quan faig sopa de peix li destriu les molletes i amb una mica de caldet i tambè arrós blanc i de quan en quan li dono trocets de pernil de york. Tinc que guarda bè el menjar, perque es un lladret, ja.ja...



I dels gats qui hi tingut.aquest es el més espabilat.Només li falta parlar. Quand el renyem ens mira amb una careta de murri.



I el més bonic de tot. Es que vol molt a l´Albert i ell tambè al gatet.I el fa riure i jugar.El meu gatet es una cucada.Sembla de cotò.La senyora de le protectora d´animals que ens el va donar en adopció, el tenia a casa seva.I ella, això que te molts gats.Diu que el troba a faltar. Jo li convidat que vingui a casa perque vegi que ha caigut en bones mans i de passo el pugui acaricià.Es que el meu gatet es adoptat, amb papers i tot. El divendres passat li donarem la ultima vacuna trivalent, d´aquest any.I li posen de quan en quan, una pipeta al clatell, perque no tingui pusas.



El mati, ens ve a despertar i vinga llepadetas, esgarrepadetes i tambè mossegates ay¡¡¡.Com li agrada jugar.



De vegades quan estic escribin al ordenador, s´en puja al hombro, com la moneta dels dibuixos animats de la serie antiga de la T.V. Marco.



I a mi amb cau la baba.



Veieu, com una persona que estima les persones, també pot volguè als animalets.Dèu els va crea avans que les personas que de vegades maltracten els animales i embruten la naturalesa, que es la nostra vida i la de tots els sers de la terra.



I els animalets quan s´els tracta bè, tene un instin de carinyo i fidelitat, més gran que el de moltes persones.



Que tingueu un dia ple de Pau,Bè i sobretot Alegria.I estimeu els animalets¡.Desde Valencia, amb el carinyo de sempre.Montserrat Llagostera Vilaró



No hay comentarios:

Publicar un comentario