Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

martes, 21 de octubre de 2008

AVUI L ´ALBERT FA 26 ANYS

L´ESTIU DE L ´ANY 1987, EL JORDI TENIA 14 ANYS I L´ALBERT 5 ANYS
EL DIA DE LA PRIMERA COMUNIO. EL MES DE MAIG DE 1991

L ´ALBERT I LA MEVA NETA LUCIA DE 3 ANYS





DIMECRES, 22 D´OCTUBRE DE 2008:


Bon día: Bufff com passa el temps¡¡¡.


Sembla com si fòs ahir, que vas neixa Albert. I avui cumpleixes26 anys.


Imb tot el meu cor desitjo que cada dia siguis més feliç.


Recordo, que tal dia com avui del any 1982, (jo tenia 33 anys), Amb vareig aixecar, amb unes ganes de que vinguessis al mòn¡¡¡ .Ja sabia qu´erats un nen.Una semana avans m´havien fet una ecográfia.Aleshores, no s´ hen feian només en cas de necessitat i com que tu et retrassavas...


Era divendres, i aquella semana havia plogut molt a Valencia.Va ser quan es va desbordar el Pantano de Tous.


Per la radio varen dir que no beguessim aigúa de l ´aixeta. I jo a veure si venies, vaig anar a la tenda d´en fron de casa(aleshores viviem al carrer Brasil), i vaig carregar una garrafa de 5 l. d´aigüa en Gabriel no hi era. I noi, al cap d´une estona ja amb van començar a fer mal els ronyons.


I a la tarda, varem anar cap a la Clínica del Consuelo.


Jo vaig volguer veure com neixias.Als altres els havia tingut amb ajuda del Pentotal.


I va ser una experiencia meravellosa. Erats blanc i ros com un fil d´or, amb uns ulls molt clars.


El Dr.Vila Monfort i la seva filla, et varen ajudar a venir el mòn.


I quand vareig trocar a Barcelona, el meu pare en va preguntar a quina hora havies nescut. I quina coincidencia que mentres tu naixies, ell li estava encenen un ciri a Sant Ramón Nonat.


L´endemà et vares posar groguet com un xinet i et varen tapar els ullets i et varen posar en una sala amb sol artificial. I jo al cap d´un dia m´en vareig anar a casa sola i trista. I anava a la Clínica a treurem la llet amb una máquina, perque et vareig donar de mamà un temps.Vareig fer lactancia mixta.


Aci Valencia, no tenim familia.I aleshores els meus pares ja eren molt grans i no es trovaban gaire bè .La tieta estava a Barcelona, amb el peu trencat.I agraeixo de tot cor a la Sra.AmparinFito, amiga meva, que es van endur el nens a casa seva.I una oraciò d´agraimen per la Sra. Paquita Arrastia,tambè una bona amiga `(que es va morí, ja fa anys). Ella venia a ferme companyia a la Clínica


I desprès, vares ser un nen alegra i actiu que no parava mai.


I estavas molt primet, amb costava molt que mengeisis i devegadas anaves a l´escola amb la bola de la carn a la boca.


I ara torno al present.


Ahir nit, varen venir a sopar el Jordi,amb la Sonia i la nena.


I li anticiparen un pastel. I la Lucia li va cantar el "Cumpleaños Feliz".


I si que va ser feliç, si amb la seva nebodeta. Sempre dic ella es la alegria més gran.El diumenge, si Dèu vol celebrem de nou el Cumpleanys, junt amb el del Pere, que el dia 28 fara 38 anys.


I demano a Dèu veure cada dia l´Albert mès conten i que desaperixi d´una vegada la tristesa i l´abatimen.


PER MOLTS ANYS ALBERT¡¡¡


Desde Valencia, desitjo a tothom, un dia plè de Pau i Bè.Montserrat Llagostera Vilaró





---------...---------...--------...-------...-------...-------...-------..-------...-------...-------
--------...----------...-------...--------...-------...-------...-------...-------...------...-------
--------...---------...---------...-------...-------...-------...-------...-------...------...--------
-------...---------...----------...--------...------...------...------...---------...-------...-------
-------...---------...----------..--------...-------...------...-------...--------..-------...-------
-------..---------...----------...--------...-------...------...-------...--------...------...-------




















No hay comentarios:

Publicar un comentario