Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

martes, 9 de septiembre de 2008

L´AMO I SENYOR DE LA CASA

EN PIPO L´AMO I SENYOR DE LA CASA


Bon día: A que no sabeu qui s´ha fet l´amo i senyor de la casa?


Doncs en Pipo, el nostre gatet.


Encare no fa una semana, que el varem adoptar, i ja ens porta de bòlit a tots.


Divendres passat, el vàrem anar a recollir de casa una sra. que pertany a la protectora d´animals.


allà conivia amb altres gats. I ens va dir: -Puede que los primeros días se añore y no coma y no se adapte, bien.Pero es un gato especial, se lleva una joya.


Ella li havia posat Teo, però jo li vaig dir que el seu nom seria Pipo.I no va haber-hi cap problema.


Jo ja li enviat fotos a través del correu de l´ordenador.Li savia greu desfer-se del gatet.Però ja li havienn portat una camada de siamesos.I ella, primer els cuida i desprès els va donant en dopció


Doncs, el molt punyetero, desde el primer día que ja va dormir amb l´Albert.


i desprès corre com una rata per tot el pis, que es bastan gran.Menja com una llima. I quand m´asento en el sofà per mirar la T.V. s´en puja a sobre i trepa p´el meu cos com una rata fins al meu clatell i s´hem pos a fer "mimitos".


He tingut que tapar la gatera, perqu no sa´escapi per la galeria de la cuina.I tapar la barana.I vigilà que surti.Quand es faci gran, ja li destaparé.


Es net, desde el primer dia que ja fa les necessitats a la seva sorra.


Ara m´agafat conifiança. I jugant amb mossega., però sense apretar.i surten les dentetes.


De vegades no se on s´amaga.Ahir ens tornavam bojos buscant-lo.


No para de jugar.Ahir amb vasa escapar uns paper que tinca per fer booradors en un pretatje, i com que estan arran de terra.No passa rés jo el vaig deixar, perque mentres s´entretnia amb això no feia altra cosa.Ja te les seves pilotetas i joguets.La seva cartilla sanitaria, està desparasitat i l´hi hem fet anàlisis.El veterinari diu que està perfecta. Ara faltan les vacunes.


Ara ja són les 8 del matí i ja está corren i jugan. ES UN ESMOLET¡¡¡


Quand ve la meva neta. Desseguida vol que li posem l´ordenador i el youtrube, amb elsi dibuixos, pero aquest diumenge no va para de jugar amb el gatet.I l´ordenador ni s´el va mirar.


Un día pl,e de pau i felicitat vos desitjo de tot cor i carinyosamen.Desde Valencia.Montserrat Llagostera Vilaró


2 comentarios:

  1. Jo a casa, quan érem petites, també tenia un gat. Primer en va ser un de gris que es va posar malalt i després un de ros que vam haver de deixar quan vam anara a viure a Verdi. Una pena. però necessitava espai lliure i al pis no n'hi havia.
    Petons. irene

    ResponderEliminar
  2. Ja m´enrecordo Irene, ja.
    I sobretot del gatet pel roig.Una agbraçada.Montserrat

    ResponderEliminar