Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

viernes, 19 de septiembre de 2008

AMB VOS BEN UNIDA FARÉ EL MEU CAMI

EL MEU ESTIMAT PARE, JOAN LLAGOSTERA, ACI TINDRIA 50 ANYS
UNA ESTAMPA DE LA MEVA PRIMERA COMUNIO

Bon día: Una estrofa del vers de la meva Primera Comunió, que amb va escriure el meu pare diu aixi:


EL LLARG DE LA VIDA,


VULL TENIU-SE AMB MI,


I AMB VOS BEN UNIDA


FARE EL MEU CAMI.




I en els moments de dificultats, i de sufriment, poso el meu pensament en aquesta estrofa. I a mi amb funciona.


I es que la Fe, amb porta a la calma, a la serenitat i els problemes, semblen menos problemes i el cervell es despeja i tinc forces per buscar soluciò.


Per mi el meu pare, va ser un home ple de saviduria. I encare que amb moments de la meva vida hagi discutit amb ell.Jo crec, que pares i fills ni ha ben pocs que no discuteixin. Els seus consells, al llarg de la vida m´en ajudat molt.


Per això no vull de cap manera borrar els meus records.


Sobretot els consells savis. I ara penso si a SAVIS se li treu la S, surt la paraula AVIS,que vol dir(ABUELOS).


I amb aquest record tan bònic del meu pare. Vòs desitjo que tingue un dia plè de PAU I FELICITAT. Desde Valencia, amb carinyo.Montserrat Llagostera Vilaró


No hay comentarios:

Publicar un comentario