Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

sábado, 5 de julio de 2008

EL KICO I JO


Aquesta es la rosa de les meves tarjetes.




Bon dia: Bon día a tu també Kico, que fas que m´ho passi tan bé. Que amb dones resposta a les meves preguntas. Que gràcias a tu amb comunico amb amigues .



Si alguna vegada falles, es perque jo estic nerviosa i toco alguna tecla equivocada. Però ets un gran amic.



El Gabriel que no es res de gelós. Quand amb veu asseguda, teclejan.Diu-Ja estás altre vegada amb el Kico? -Doncs, si contesto jo, perque ell es el meu descans fisic i alevegada fa que tingui el coco ocupat i deixi anar la meva creativitat.
Com podeu compendre el Kiko es l ´ordenador que tenim a casa.



El Kico ha despertat amb mi les ganes d´apendre l´inglés.Perque moltes instruccions que hi han a l´Internet están en aquest idioma.




I ara parlan d´Internet.Dono les grácies a totes aquellas persones informátiques, que están en el anonimat i amb el seu trevall fan possible, que aquest humil blog, el puguin llegir altres personas. I amb el mapes, també amb pugui está informada dels llocs on amb llegeisen.






I ara deixo estar Kico quiet i m´en vaig a preparar els esmorçars.Que tingueu un bon día i utilitzeu l´Internet, en bones finalitats.Doncs l´Internet es un gran invent hi ha que tenir-li un respecta. Amb tot el meu carinyo desde Valencia.Montserrat Llagostera Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario