Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

miércoles, 30 de abril de 2008

DOÑA PRUDENCIA

Hola: L´altre día, gràcies a un llisti vell de carrers de Barcelona, vair poguer telefonar a la Cristina Montero.I que contenta que va estar¡ I parlarem de Doña Prudencia, que jo sempre dic que es el model de la caricatura de la bruixa de les 3 bessones.La seva autora un día va dir per T.V. que s ´havia inspirat amb una mestra seva de petita.Serà la mateixa? Jo li deia Doña Ogra, perque ens futia cada calvot¡¡ era de "La letra con sangre entra" i ja ho crec que entrave.L´ultim any que vareig estar amb ella vareig treure sobresalients i volia que amb presentés per l´ingrés de Batxillerat.Però el meu pare que amb "coneixia" molt.Li va dir que jo no serviria per estudiar.I tot perque feia els deures escoltan la radio. Bueno, es igual vareig anar a oficinistas i amb vareig preparar per treballar amb un despaitx. Bé doncs la mestra, sempre anava vestida amb una bata de topos blancs amb el fons de color marrón i unas sabatilles i tenia molt de pit, i eratiran a baixeta i pleneta.Ja ho he dit com la bruixa.Era molt beata. I quina mala sort de morir en divendres Sant. A veure si va trobar tancat "Por Defunción del Dueño".Ei que jo sóc molt creien, el que passa que amb van explicar aquest xisto.I pobra dona, va tindre aquesta coincidencia.Amb aquells anys jo era de tenir moltes amigues i sobretot les de la clase i no les oblidaré mai.Montserrat Llagostera Vilaró

No hay comentarios:

Publicar un comentario