Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

martes, 8 de febrero de 2022

EL COLOR BLANCH - EL COLOR BLANCO

 Jo. Fotografía  acabada de fer per un dels meus fills

Yo .Fotografía terminada de hacer por uno de mis hijos.

Hola a tots i a totes.

Feia díes que no escribía, sembla que amb robin les hores a pesar dels moments tristos degut a la mort de meu marit aviat fará 6 mesos.

El temps amb passa volant e intento animarme tot el que puc.

M´encanten els colors suaus i un dels meus preferits es el blanch. Significa puresa, la bandera  de la Pau es de color  blanch i el simbol de l´Esperit Sant es un colom blanch.

Amb despedeixo desde Valencia mab carinyo, mica en mica aniré fent mes posts.


Hola a todos y a todas.Hacia días que no escribía parece que me roben las horas a pesar de los momentos tristes debido a la muerte de mi marido pronto hará 6 meses.

El tiempo me pasa volando e intento animarme todo lo que puedo.

Me encantan los colores suaves y uno de mis preferidos es el blanco. Significa pureza, la bandera de la Paz es de color blanco y el Símbolo del Espiritu Santo es una paloma blanca.

Me despido desde Valencia con cariño, poco a poco iré haciendo más posts.




 

8 comentarios:

  1. Quue bé noia, tenir un fotògraf a casa...El temps passa volant per a tothom i com més grans ens fem, més...A mi també m'agrada el color blanc i el blau cel i el verd i el taronja, que sigin suaus, això sí!
    Petonets, Montserrat.

    ResponderEliminar
  2. Te veo bien. El tiempo vuela... me pasa muchas vces.

    Besote

    ResponderEliminar
  3. Paso per aqui i veig lo guapa que estas,ja o vaig veure al Face .
    Desitjo que estiguis bé
    Cuidat i un fort petó

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracies Pakiba, Acabo de veuret.Entro poc als blogs.Jo també desitjo que estiguis be.Petons.

      Eliminar