Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

lunes, 12 de julio de 2021

LES HORES I EL TEMPS - LAS HORAS Y EL TIEMPO

Bona nit desde Valencia amb carinyo.
El rellotge que comparteixo es una barraca valenciana de cerámica que tinc en el menjador.
La meva mirada va dirigida amb ell moltes vegades el día i es que corra el temps tan depressa, que manquen les hores del día per poguer fer les coses que més m´agraden com pert exemple escriurer més sovint en el blog.
Ara que ja he sopat m´he posat a fer aquesta tasca., pero sense estrés no val la pena anar tan agobiats i cada día aprecio més la calma.Cuantes persones han caigut malaltes per culpa del estrés.
De vegades val la pena para i detindres a contemplar el cel i la natura o prestar atenció al cant de ocells.
El acariciar el meu gat Pipo també relaxa molt es com un pelutxe carinyós.No cal dir que també cuido de la familia que tinc a casa.
Com a creient en Deu l´Oració també amb dona molta Pau.

Buenas noches desde Valencia con cariño
El reloj que comparto es una barraca valenciana de cerámica que tengo en el comedor.
Mi mirada va dirigida a él muchas veces al día y es que corre el tiempo tan deprisa, que faltan las horas del día para poder hacer cosas que me gustan como escribir más a menudo en el blog.
Ahora que ya he cenado me he puesto a hacer esta tarea, pero sin estrés, no vale la pena ir tan agobiados y cada día pienso más en la calma. Cuántas personas han caido enfermas por culpa del estrés.
A veces vale la pena parar y detenerse a contemplar el cielo y la naturaleza o prestar atención al canto de los pájaros.
Acariciar a mi gato Pipo también relaja mucho es como un peluche cariñoso. No es necesario decir que también cuido de mi familia que está en casa.
Como creyente en Dios la Oración también me da mucha Paz.

4 comentarios:

  1. Tens molta raó anem massa estressats, amb aquests preciós rellotge podem veure com passa el temps...Hem d'aprendre a relaxar-nos observant la naura, escoltant música, llegint i també reivindico el badar, que és com mirar al nostre interior, sense fer res...
    Petonets, Montserrat.

    ResponderEliminar
  2. A veces, pocas, sobra.
    Muchas, las más, nos faltan horas

    Besote

    ResponderEliminar